24 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

OARE S-A SPERIAT? – Monica Macovei acuza neconstitutionalitatea Comisiei senatoriale de anchetare a abuzurilor din cazul judecatorilor Corneliu si Gabriela Birsan. Europarlamentara PDL: “Scopul real al acestei comisii este incercarea de intimidare a procurorilor anticoruptie si a judecatorilor care emit mandate de interceptare”

Scris de: George TARATA | pdf | print

21 April 2013 11:10
Vizualizari: 14501

Fosta ministresa Monica Macovei (foto) este extrem de deranjata de infiintarea Comisiei senatoriale pentru anchetarea legalitatii interceptarilor realizate in cazul judecatorilor Corneliu si Gabriela Birsan, care are putea sa scoata la iveala abuzurile comise in acest dosar. Europarlamentara PDL sustine ca intregul demers este unul neconstitutional, creat in “laboratoarele inculpatului Voiculescu”.


 

Monica Macovei a precizat intr-o postare pe blogul propriu, de acum cateva zile, ca aceasta comisie nu urmareste decat sa intimideze procurorii, dar si judecatorii care emit mandate de interceptare: “Comisia senatoriala creata in laboratoarele inculpatului Voiculescu pentru a-i cerceta pe procurorii DNA care ancheteaza dosarul judecatoarei Gabriela Birsan este neconstitutionala, incalca independenta magistratilor si separarea puterilor in stat. Este evident ca scopul real al acestei comisii este incercarea de intimidare a procurorilor anticoruptie si a judecatorilor care emit mandate de interceptare”.

In aceeasi postare, Monica Macovei l-a atacat si pe premierul Victor Ponta, despre care a afirmat ca stie foarte bine ca magistratii nu pot da explicatii in fata parlamentarilor. Mai mult, europarlamentara PDL il acuza pe Ponta ca este ocupat sa isi numeasca prietenii si rudele la Ministerul Justitiei si la parchete: “Victor Ponta, ca fost procuror, stie foarte bine ca magistratii nu pot fi chemati la ordine in Parlament si cu toate acestea nu a blocat acest demers neconstitutional, fiind prea ocupat sa-si numeasca prietenii si rudele la Ministerul Justitiei si la parchete”.

Senatul a aprobat la initiativa senatorilor PNL Sorin Rosca Stanescu si Corneliu Dobritoiu infiintarea comisiei care sa ancheteze abuzurile comise de procurori in cazul judecatorilor Corneliu si Gabriela Birsan

Amintim ca Senatul a aprobat, recent, la initiativa senatorilor PNL Sorin Rosca Stanescu si Corneliu Dobritoiu, infiintarea Comisiei de ancheta a legalitatii interceptarilor realizate in cazul judecatorului roman la CEDO, Corneliu Birsan, si a sotiei acestuia, judecatoarea Gabriela Birsan. Obiectivele comisiei constau in inventarierea si studierea tuturor documentelor privind acest caz, verificarea modului in care s-au dat autorizatiile de interceptare la Inalta Curte de Casatie si Justitiei si avizul de la CSM pentru perchezitie in conditiile in care exista imunitate diplomatica, precum si audierea tuturor celor implicati, incepand cu judecatorii Corneliu si Gabriela Birsan si anchetatorii, inclusiv a politistilor judiciaristi care au fost la perchezitia domiciliara, judecatori de la ICCJ si reprezentanti ai SRI-ului (institutia care a realizat interceptari in afara tarii, ale mesajelor din calculator si conversatiilor de pe telefonul de la Strasbourg a judecatorului european Corneliu Birsan).

Pana acum, comisia nu a decis oficial sa ii citeze pe procurorii DNA, dar senatorul Sorin Rosca Stanescu considera ca trebuie sa fie citate toate persoanele care au o legatura cu acest caz. De asemenea, in opinia acestuia, procurorii pot da explicatii in fata parlamentarilor.

Profesorul Corneliu Birsan: “S-a inceput cu mandat de siguranta nationala. Mandatul de siguranta nationala a fost condamnat de Curtea Europeana a Drepturilor Omului”

Judecatorul roman la CEDO, profesorul Corneliu Birsan, a declarat la inceputul lunii martie, ca atat el cat si sotia sa au fost ascultati ilegal, ignorandu-se imunitatea de care se bucura, procurorii interceptand chiar si discutiile personale: “La momentul la care s-a facut ascultarea, a fost o ascultare ilegala si a sotiei. Eu sunt aici de 14 ani (n.r. - la CEDO), sotia a ramas in continuare sa-si desfasoare activitatea de judecator pentru ca aceasta este profesia ei. Ei bine, unul din modurile noastre de convietuire a fost dat de convorbirile telefonice, doua, trei pe zi. Cum este permis, cum este posibil ca tot ceea ce eu vorbeam cu sotia, legat de viata noastra, de copilul care era cu mine, chiar de unele lucruri care tineau de profesia noastra, nicidecum de lucruri care tin de trafic de influenta, sa fi fost ascultat atata amar de vreme? Nici acum nu stiu cat timp, pentru ca niciodata nu mi s-a spus”.

Profesorul Birsan a mai explicat, de asemenea, ca interceptarile au fost realizate in baza unui mandat de siguranta nationala, modalitate care contravine dispozitiilor Conventiei Europene pentru Drepturile Omului, asa cum s-a stabilit prin Hotararea “Popescu impotriva Romaniei”: “S-a inceput cu mandat de siguranta nationala. Mandatul de siguranta nationala a fost condamnat de Curtea Europeana a Drepturilor Omului, lucrurile nu au fost nici pana in prezent reglementate in legislatia romana, in conformitate cu dispozitiile Conventiei. (…) Din 2007, in cauza Popescu impotriva Romaniei, CEDO a spus ca aceste dispozitii sunt incompatibile cu dispozitiile Conventiei. In mod firesc, urma executarea hotararii CEDO, deci Romania trebuia sa modifice legea sigurantei nationale, in privinta ascultarilor telefonice”.

Comentarii

# NU DOAMNA ! date 21 April 2013 13:37 +49

SCOPUL REAL AL ACESTEI COMISII ETE DE A VEDEA DACA DRAGII DE PROCURORI NU AU ABUZAT DE LEGE CAND AU FACUT PERCHEZITIILE...PUTERILE STATULUI TREBUIE SA SE CONTROLEZE RECIPROC,SAU PUTEREA JUDECATOREASCA ARE DREPTUL LA TOT IAR CEA LEGISLATIVA SI EXECUTIVA TREBUIE SA FIE SPECTATOR ? 

# JUDEX date 21 April 2013 19:21 +29

CORECT.Nu faptul ca s-au dat mandate de interceptari si perchezitii este important ci faptul daca acestea au fost legale.Si inca o problema:daca cei cu mandatele(cerute/date) nu stiau despre imunitatea judecatorului CEDO Barsan, ar trebui destituiti pentru incompetenta.Daca stiau ,ar trebui destituiti si cercetati penal pentru n infractiuni.

# Istratie date 22 April 2013 07:40 +15

1.Nici procurorii nici judecătoarea Î.C.C.J. nici membrii Secției judecători a C.S.M. nu și-au pus problema imunității soților Bârsan. Prin urmare toți s-au dovedit incompetenți. 2. Păi, în tinerețile d-sale năbădăioase, sublima huidumă iscălea, în alb, pentru uzul Securității, mandate de perchezitie. 3.Retrasă în călugărie, căzătura pizmașă ne oferă, cu galanterii și răsfățuri de curvă bătrână, otrăvurile sufletului ei de ocnașă bețivă care, după ce și-a ucis familia în somn, face cruci fățarnice pe la icoane.

# DOREL date 22 April 2013 09:23 +13

Monicuta nenii draga, iar ai intrecut masura, ia-o mai usor cu lichidele, nene, nu mai tii cum tineai odata si e pacat sa te faci de ras asa ! Pai, mai draga, cand sotii Birsan aveau cea mai tare im umunitate din Europa, nu cumva te-ai ratacit si nu mai tii minte adresa ? Sau, Doamne fereste, te-ai pricopsit cu vreo schizo sau para ceva de la atatea lichide ? Pai, cum vine aia abuz al senatorilor cand abuzul a fost al iubitei tale DNA, iubitului tau CSM si iubitei tale ICCJ - S. pen. ?? Sfat: mai draga Moni, las-o asa cum a cazut, ca mai rau faci si te mai faci si de bacanie prin UE ! Si, b): ai vazut ce-a patit saraca EBA, asa ca stai putin la cutie pana va uita aia de la UE ! Parerea mea ...

# 3xxx date 21 April 2013 13:58 +43

sictir coana euro-micunoasă și pupiândos băsistă, turbată. -

# Ghost date 21 April 2013 14:02 +40

Adică ” tanti macovei ” îi apără pe cei care au încălcat legea. Tanti asta nu mai are limite. În mintea ei bolnavă de procuror comunist consideră că Cerbu și Morar ar trebui premiați pentru cazul Bîrsan. Eu spun că acești procurori ar fi trebuit arestați imediat ce s-a descoperit fapta lor.

# dd date 21 April 2013 14:37 +24

mori scarba comunista

# unul din lumea cea mare date 21 April 2013 17:00 +21

la ce va puteati astepta de la un gunoi basist?????? cum este turcu asa/i si pistolul(dacica dupa chipul si asemanarea gunoiului de la cotroceni) am o ,,scirba gretoasa ,,cind vad aceste creaturi si citesc elucubratiile lor. asta/i romanica reformata si statul de drept.cu procurori abuzivi si judecatori ,,zdruncinati,,(vezi pe ala arsenist de la timisoara) dar si po******tia/i de vina(nu di vina - din moldoveneste)

# JAVRĂ ORDINARĂ 2 date 21 April 2013 14:44 +21

Ce făcea procuroarea Manica europarlamentara într-o mașină noaptea în cartierul Militari când Miliția a sancționat-o contravențional la Dec. 153/1970 ?         STANINSKAIA, VODKA, 

# Istratie date 22 April 2013 14:31 +2

Soro, nu mă-nnebuni! Ce făcea Monica, o *ciugea*?

# o parere date 21 April 2013 15:01 -15

ancheta nu trebuie facuta in timpul procesului penal. este intimidare. dar cine o face rosca stanescu colaboratorul secu si ala mic de la armata care a vandut 3 case. e adevarat ca nju macovei trebuie sa apara. ea trebuia sa apara cand lui basescu i s a activat imunitate in cazul flotei. toti sunt niste scarbe. iar de barsanca nu mi e mila. o spagara nenorocita

# stanev date 21 April 2013 17:05 +17

Cerbu si Morar l-au facut scapat pe infractorul Radulescu Stefan. cerem sa fie amindoi  inculpati impreuna cu sotia santajata a lui  Cerbu  de la DNA Morar l-a sunat pe Cerbu si acesta a santajat-o pe sotie

# Dana date 21 April 2013 17:35 +12

femeia asta nu-i frumoasa da\'i batrina !

# Danut date 22 April 2013 09:27 +8

Te inseli, asa e de la 14 ani de cand si-a luat buletin, a inceput-o devreme.

# slim date 21 April 2013 19:14 +13

Cine tine lectii de democratie,o fosta procuroare comunista.Ar trebui sa dispari si sa fii aruncata la tomberonul istoriei.

# Mihai date 21 April 2013 19:29 +16

Aceasta tortionara comunista ordinara.......

# Salvamar date 21 April 2013 19:32 +19

Madam Macovei nu a iesit din comunism, cand dadea militiei si securitatii mandate in alb sa le foloseasca dupa bunul plac. ce justitie este aia in care procurori fac abuz de putere si asculta ilegal? Asya intelege madam Macovei prin democartie? ce legatura are Voiculescu cu decizia CEDO ca interceptarea familiei Barsan a fost il;egala? Chia asa d eputernic este voiculescu ca poate inf;uenta o decizie a CEDO? Chestia asta cu aruncatu pisicii cand nu-i convine ceva pe Voiculescu este penibila si o marota demonetizata. Zicerile madamei macovei ne arata conceptiile acesteia despre DEMOCRATIE - o trara trebuiesa fie la discretia vointei procurorilor si derviciilor secrete. iN LOC SA O REVOLTE ILEGALITATILE FACUTE DE PROCURORI, EA SARE CA ARSA SA-I APERE.

# antenele date 20 August 2014 14:33 0

„Voiculescu nu are nimic de-a face cu presa, doar Traian Băsescu a identificat presa cu mogulii, Voiculescu, Patriciu, Vântu, dispreţuind jurnaliştii, considerându-i nişte anexe ale patronilor. Presa nu înseamnă Dan Voiculescu. (...) Cât timp au finanţarea necesară, Antenele trebuie să-şi desfăşoare activitatea nestingherite de nimeni, nu are importanţă ce politică au, ce propagandă vor să susţină. Sunt posturi private” - Cristian Tudor Popescu

# O SCRISOARE PIERDUTA date 20 August 2014 14:34 0

Un stimul pentru metamorfoza prin procedeul Kafka a amatorului de carne de vită Kobe în gîndac necrofag: Antena 3 a fost nominalizată la Ediţia a 35-a a Premiilor Emmy. Zice: "O să propun în forurile de conducere ale PNL și PDL să trimitem această scrisoare!” - prin care se cere socoteală CNN de ce colaborează cu A3. Cum "În PDL noi am avut niște standarde morale ridicate de etică și morală în politică.”, jupîn Blaga nu o să marșeze la așa mizerie. Rămîne de aflat reacția PNL.

# samuraiu filozof date 20 August 2014 14:38 0

„M-am gândit că, în multe feluri, eu semăn cu Nelson Mandela". Ceva asemănare ar fi, ea e neagră în cerul gurii!!!

# elena date 21 April 2013 19:40 +14

mai proasto, dar ca sa se apere demnitatea unor persoane nevinovate te-ai gandit ca asta ar fi scopul? crezi ca toti sunt coruti ca tine? nerusinato ! tata proasta ce esti !

# V.Ruse date 21 April 2013 20:06 +12

Ne-am săturat ca tot felul de foști comuniști, fii de securiști să ne dea lectii de demăcrație. Cum își permite numita Macovei Monica, fost procuror comunist care semna pentru Securitate mandate de arestare în alv, această bețivă ordinară, fiică de securist, membru al organizației de tip mafiot numită PDL, sa-și dea cu părerea despre Justiție? Ar fi cazul ca această bolșevică să ne spună despre delictele penale pe care le-a comis, pe când era Ministru de Justiție, atunci când în mod fraudulos a mani******t dosarul prin care mă-sa a câștigat o casă naționalizată, în detrimentul proprietarului de drept. Nenorocita dracului, care apare în public cu fața buhăită de băutură. Rachieră împuțită. Susținătorii ei de la Bruxelles trebuie să-și asume această crimă și să ne spună Barroso și Reding, câți bani au primit din banii jefuiți de la saracitul popor român.

# VIKY date 21 April 2013 20:30 +10

intr-o adevarata democratie e normal ca la nivelul parlamentului sa poata fi constituite comisii de ancheta pe diverse probleme. pe orice fel de probleme, chiar in justitie. de ce îi este frica macovesei?

# VIKY date 23 April 2013 13:35 +1

@20:30...Gunoi basist, o dai invers, sa convingi lumea ca esti de partea democratiei, scriind in numele meu, dar eu cred ca inainte de a scrie iei calmante, ca nu cred ca iti este usor sa scrii \"democratie\", cand tu esti un gunoi afiliat dictatorului de la Cotroceni. Data urmatoare sa scrii inceputul de fraza cu litera mare, sau nu stii cu ce se mananca inceputul de fraza?.

# obiectiva date 23 April 2013 21:17 0

imi place cum le spui,  surioara. spune-i sa scrie cu litera mare nu numai inceputul de fraza ci si dupa punct. astea sunt chestii importante. nu sa pui cratima unde si cand trebuie. tu nu-ti fa griji pentru cratimele tale. fii sanatoasa

# un nene date 21 April 2013 21:04 +11

Daca si cazul asta in care ne-a condamnat CEDO este o imixiune a politicului in justitie, atunci ce pretentii sa mai avem sa se constituie comisii pentru stenogramele aparute in presa cu mult tam-tam, in cazurile in care inculpatii au fost achitati (ex. Paul Pacuraru, care a fost indepartat din guvern).

# avocat traditional date 21 April 2013 21:57 +11

Nu cred ca este important ca femeia asta a fost procuror comunist.Au fost si alte cateva sute(ori mii) de procurori pe vremurile alea.Important este ce a facut ea in acea calitate.Din cate stiu,am auzit,am citit,si-a cam facut de cap,incalcand de multe,multe ori legea,deontologia profesionala si bunul simt.Important,insa,cu mai multa pregnanta,este ce a facut ea dupa.A facut asa cum se pe aici. A distrus sistemul judiciar din Romania,cel putin prin implimentarea unui mod de lucru al organelor judiciare si ,mai ales,al procurorilor.A contribuit la aducerea unor sefi ai parchetelor,sefi care au sfidat,de-a dreptul, legea si drepturile cetateanuluio.Astfel a distrus dosarul ,,floata,, a contribuit la aparitia unei imunitati dubioase a lui basescu,a contribuit la fiasco-ul referendumului etc.Iar in Parlamentul european are atitudinea unui dusman al Romaniei.Toate informatiile ,,europenilor,,vin de la aceasta femeie,nu tanara ,dar urata(vorba unuia).In concluzie,se pare ca toti de mai sus au dreptate.Este o rusine pentru justitia romana,dar si pentru politica Romaniei.PS.Dar oafre cine a ales-0 in PE. Nu cumva noi,romanii?PPS Eu in nici un caz

# AU PRINS DOI SPAGARI ORDINARI ! PUNCT ! CE TOT VRETI ? date 21 April 2013 23:59 -11

SPAGARUL ASTA APROAPE ANALFABET (pila lui felix la GETO) …a fost informator ....de aia a fost trimis in Europa …”CA A FOST SECURIST “!Iata adevarul :O judecatoare SPAGARA ,LA CARE SPAGA ERA DE LA 5 “NULE IN SUS” (asta este o expresie folosita pentru SPAGA PESTE 100 000 DE PARA! ), a aranjat PROCESUL UNUI “AMARAT “ care n-avea nule multe …si i-a dat si omu’ce-a putut…bijuterii …un apartament la Paris s’alte nimicuri….EA NICI N-A MAI CONSIDERAT ca e SPAGA !…LA VALOAREA EI ERA UN MIZILIC!…Si n-a mai fost ATENTA LA DETALII !… dovezi IREFUTABILE ! Au saltat-o gagii “(procurorii lui basescu ) “ si “i-au facut dosar politic “ha ha ha … PUSCARIE 1000% ….Atunci s-au cautat fire de paie…de care sa se agate….si si-a amintit ca sotul ,maaare spagar ..ar avea imunitate….si s-au gandit sa SE AGATE DE IMUNITATEA ASTUIA CA INECATUL DE FRUNZA….Speta este: Poate sa SCAPE O SPAGARITZA pentru care exista dovezi beton ,doar pentru o eventuala greseala in recoltarea probelor?

# dana date 22 April 2013 01:57 +1

intrevarea era.. Poate sa SCAPE O SPAGARITZA pentru care exista dovezi beton ,doar pentru o eventuala greseala in recoltarea probelor? raspuns.. DA POATE...  chiar daca ceea ec povesteti tu aici este adevarat 100% .. nimic nu justifica abuzul de putere.. iar dovezile.. oricat de \"beton\"ar fi sunt obtinute ilegal.. bref... nule ..  oricat de aberant ar parea pentru tine.. legea se aplica la toata lumea.. deci inclusiv procurorilor.. oricat de basisti ar fi ei..

# AU PRINS DOI SPAGARI ORDINARI ! PUNCT ! CE TOT VRETI ? date 22 April 2013 14:09 -5

sipana la urma SPAGARII ASTIA NENOROCITI CARE AU LUAT SPAGA ZECI DE MILIOANE DE NASTURI ...raman nepedepsit ...dovezile sunt BETON DAR AU UN VICIU DE PROCEDURA ...inseamna ca nu sunt adevarate ? Inseamna ca spagarii astia sunt cinstiti ? N-ar trebui intai CONDAMNATI SPAGARII PENTRU CA AU LUAT SPAGA...SI APOI URMARIRI SI CEI CARE AU FACUT GRESELI IN INTERCEPTAI ...SI PEDEPSITI SI EI ?

# DOREL date 22 April 2013 09:39 +8

Mai Napoleon draga, ai dreptate in felul tau ! Atat numai, vezi ca te cauta aia de la Bagdasar-Arseni cu tratamentul ! Si, b): cand spui doi spagari vrei sa zici ca si Cornel Birsan era spagar ? Mai nene, du-te repede inapoi, nu esti tu de vina, e sevrajul de Rudotel ! Parerea mea ...

# AU PRINS DOI SPAGARI ORDINARI ! PUNCT ! CE TOT VRETI ? date 22 April 2013 14:43 -3

Parerea ta de necunoscator...nu stiu de ce te bagi ! Intreana colegii lui ...cati au fost turnati...ce spaga lua ..profesional e o nulitate .TU NICI NU STI DESPRE CE VORBESTI...ASTA A FOST INTERCEPTAT CAND LUA MITA CA SA ARANJEZE LA BRUXEL...CA SA-L SCAPE PE FELIX ...sa mai faca ceva pe la dosarele lui bombonel...si ar fi si interceptari directe cu felix si bombonel ..sa treaca in rozolutii CEVA DE CARE SA SE POATA AGATA HASNAUA 3 CA SA DECLARE CA A FOST DOSAR POLITIC .AICI E BATAIA PESTELUI !incearca sa faci rost de stenograme si pe urma sa vorbesti ...O SA TE CRUCESTI !

# DOREL date 23 April 2013 00:34 +3

Mai Napoleoane tata, visezi colorat ! De unde naiba le scoti fratioare ? Pai, cand a ajuns Felix la CEDO mai draga ?? Si unde ai vazut (sau, ma rog ai auzit) tu interceptari intre A. Nastase si D. Voiculescu ??? Cred ca ai ajuns deja sa prinzi muste !! Dar, poate ca nu e numai vina ta, pare chiar o moda noua, Base, Morar, EBA, Moni, Boc, MRU, TRU si toata echipa tot asta fac de ani de zile ! Si, b): totusi, n-ar fi rau sa te tratezi, e pacat de tineretea ta ! Parerea mea ...

# gimicostel date 22 April 2013 11:36 +6

Retardata sa ne ia de cuc cu ambele maini. Uita tampita cum au strans-o de pe jos avocatii de pe la vox maris muci de beata. Unii mai traiesc si au vazut-o. Sa nu mai vorbim de momentul cand Iorgovan (D-zeu. sa-l ierte) asa cum era el a vrut sa o exmatriculeze dupa ce a cantat la ”flaut” pe la navodari. Asta e un scuipat pe strada un rahat de caine. Nenorocita!

# RESTAURATIA BOLSEVICA ! date 22 April 2013 14:33 -5

ASTA ESTE DEFINITIA BOLSEVISMULUI! ADICA MINCIUNA AGRESIVA ! Aici se vede mana paroasa a securitatii !Cu animale ca acest gimicostel au fost ucisi zeci de milioane de oameni ! Orice se poate murdarii! Va amintiti ce spuneau de Basescu …ca vrea sa omoare sute de mii de pensionari…ca e dusmanul poporului…ca nu-l baga nimeni in seama in europa…ACUM IN EUROPA SE SPUNE CA BASESCU ” ESTE PROBABIL CEL MAI MARE OM POLITIC EUROPEAN” …motiv pentru care sunt scenarii de numire a lui ca “SECRETAR GENERAL NATO …SAU CA PRESEDINTE AL UNIUNII EUROPENE!” La fel spun despre monica Macovei ca “ESTE CU SIGURANTA CEL MAI BUN PARLAMENTAR EUROPEAN!” Comparati asta cu ce scrie acest JEG UMAN COMUNISTOIDO-SECURIST gimicostel …bineaiteles ca nu e nimic adevarat…dar urmariti tehnica de consctructie a miunciuni….agresivitatea..mi-e scarba! Sa-ti fie rusine bbooule !

# w0lfshad3 date 22 April 2013 14:40 +6

Esti prost si nu stii nimic despre bolsevici sau comunism

# hosca batrana macoveaua date 22 April 2013 16:25 +6

:-* baba clonta cu 2 dinti in gura securista macovei :P lingaua de servicu la bruxel 8) chiorul basescu tranzmite ce sa zica ia ,o infractore ce marita 25 de ani de puscarie cu morar,kövesy-haineala,danilet,ghica,zegrean,aspazia,motoc,petre laba,eba,ioana,mircea mondialu,boc,udrea,roberta,boagiu,sulfina etc. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# ARACHEUS date 23 April 2013 10:35 -4

Stimate Domnule judecator Corneliu Bârsan, Doamna M. Macovei spune doar parerea Domniei sale. Parere personala, fara efect judiciar, ci doar împartasire mediatica. Va recomand sa încetati cu delatiunile si cu suputatiile eronate pe care le tot cautati sa le jucati în pokerul judiciar prin comisii apartinând altei puteri decât celei judecatoresti. Am informat Secretarul general al Consiliului Europei si membrii din Comitetul înteleptilor. Sunteti pe cont propiu, cu sotie cu tot. Nici un fel de imunitate ante- sau post -factum, de la Consiliul Europei, pentru figuratiile DVS. Nu implicati numele Consiliului Europei; ati fost avertizat categoric în Strasbourg. Cât despre infamia si complicitatea CEDO: ad facto, ad ius, non datur ...consequentia!

# werner mack date 23 April 2013 13:27 +2

raspund lui :P aracheus :P dublu lingau basist -securist macovist 8) corneliu barsan de care faci vorbire este un adevarat judecator,asta este recunoscut de franta si alte tarii numai voi romanii fosti comunistii acuma hotii ,interlopii,criminalii cu seful mafiei porcul basescu cel demis de 7,4 .mil.de cetatenii sa intors la masa verde cu rahat ,este clar ca dictatura hotilor bogati nu le convine adevarul cine va mai crede propaganda comunista, securista, basista sa muriti bine voi gunoiele miscatore in mocirla lui chiorete

# ARACHEUS date 24 April 2013 10:44 0

am trimis acest link la ei însile: împricinatul Corneliu Bîrsan, lui Monica Macovei si la altii. Iar ceea ce trebuie sa afirm este acea ca într-adevar acest judecator este cunoscut în Franta, la Paris si la Strasbourg (universitati, organe politice internationale, primarie, etc...).  Acest lucru ca este cunoscut este desigur exclusif datorita mie?. La Paris de pilda, el nu contesta de fapt ca este deja notoriu acolo, tot datorita mie, ARACHEUS: Palais-Royal, D.G.S.E. Place Vendôme, Bourbon; Louxembourg, Matignon, Elysée, Quai d\'Orsey, Palais de JUstice, Palais d\'Alma, etc...etc... Si nu sunt basist sau macovist. De securist nu mai spunn, pentur ca nu am profil. Sunt funciarmente doar COMUNIST si asta o stiu foarte multe din cancelariile guvernamentale ale Statelor Occidentale, dar si Rusia si China. De ce scriu la aceasta enclava de dejectii juridice? Simplu pentru ca ma citeste cuplul de împricinati si acolitii sai!

# Marghiloman date 25 April 2013 14:59 +1

Mai fratilor dar puneti o fotografie mai acatari,deoarece imi sperie copii cand o vad si plang toata ziua spunand uite bau,bau.

# mihai date 25 April 2013 18:33 +1

:roll: - Un singur lucru trebuie sa fie cert pentru toata lumea si anume ca orice judecator CEDO trebuie sa fie independent ,sa lucreze in sensul legilor atat Europene (tratate ,conventii) cat si legile constitutionale prin care se prevad anumite limite si proceduri de aplicare pentru justitia tarii respective .. vizavi de subiectul ascultarea telefoanelor eu cred ca nu este ceva rau atat timp cat se face legal , tocmai pentru a preveni anumite influente si interese . -Orice om care se considera abuzat in drepturile sale trebuie sa poata merge la CEDO fara teama si cu convingerea ca prin masurile pe care Consiliul le ia ,aceste masuri vor conduce la indreptarea abuzurilor statelor fata de cetatenii acestor tari prin crearea unui precedent care sa nu se m-ai repete ..

# virginia date 13 October 2013 10:42 0

 Procurorii nu trebuie sa fie raspuzatori in fata parlamentului dupa teoria lui Macovei,atunci parlamentul care este puterea suprema intr-un stat trebuie sa raspunda in fata procurorilorzzzzzzzzzzzzzzzzz/ in fata unuia ca si Danilet?Halal justitie!!! Mai lasa-ne cucoana ca de o suta de ani faci si vorbesti numai prostii!Esti mai comunista decat cei mai inflacarati comunisti,erai buna in locul lui BERIA!!!!

# Bolondito Belendek date 13 October 2013 12:19 0

Euroflasneta PDL si-a luat angajamentul, dupa ce dadu cu mucii in fasole [Când am luat măsurile de austeritate, care erau necesare, ne-a lipsit compasiunea, la luarea, anunţarea şi aplicarea deciziilor faţă de oamenii cărora le spui că li se taie salariul şi ne-a lipsit şi decenţa. Dacă eu îţi cer să strângi cureaua, pentru că e austeritate şi nu avem bani, atunci şi eu care sunt la guvernare trebuie să o strâng. Multora dintre colegii noştri le-au crescut averile şi nu s-au comportat cu decenţă, iar oamenii s-au enervat, ori strângem toţi cureaua ori nu o strângem toţi.] si cistiga sefia cu 3%, ca va face [opozitie la baioneta]. Motivatia sa intima: sa impuste inca un mandat la PARLAMENTUL EUROPEAN, indiferent de daunele aduse Romaniei ! ! ! Ca ramase comunista - ce dovada mai clara decit respingerea anularii cazierului luptatorului anticomunist Ogoranu (la sfatul consilierului de taina Vasilica ? ? ? ).

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 23.04.2024 – „Baronul Lamborghini” risca sa fie arestat 30 de zile. Propunere pentru reorganizarea parchetelor (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva