29 March 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

AVOCAT I.D. - Avocatii traditionali vor sa-i elimine pe escroci din bransa. Falsii avocati vor putea fi identificati cu ajutorul sistemului „Avocati ID”. Fiecare avocat ar putea avea cate un card pentru a fi identificat. Verificarea s-ar putea face la fiecare complet de judecata

Scris de: L.J. | pdf | print

17 March 2013 12:48
Vizualizari: 15937

 

Lovitura grea pentru falsii avocati. Acestia vor putea fi identificati prin intermediul sistemului „Avocat ID”, ce are ca scop depistarea tentativelor de frauda privind calitatea de avocat, dar si fraudele electronice. Potrivit site-ului Asociatiei pentru Dialog si Solidaritate a Avocatilor - www.adsa.ro, prezidata de avocatul Daniel Fenechiu (foto) sistemul are la baza trei tehnologii de comunicatii criptate, in timp real, de tip Internet, intre terminale fixe sau mobile distribuite oriunde in lume si un sistem de servere cu baze de date securizat. De asemenea, sunt utilizate cele mai noi tehnologii pentru a fi asigurata compatibilitatea cu telefonia mobila, tabletele de orice tip, computerele personale mobile, computerele de birou sau alte sisteme ce urmeaza a fi integrate.


 Trei elemente esentiale pe baza carora functioneaza „Avocat ID”

Sistemul „Avocat ID” functioneaza pe baza a trei elemente importante. Primul este baza de date unica la nivel national. Aceasta contine registrul avocatilor din Romania, pregatirea profesionala, experienta, starea curenta a acestora (activ/suspendat/neinregistrat etc.) conform deciziei baroului din care fac parte.

Cel de-al doilea element este cardul electronic individual de identificare a fiecarui membru UNBR. Respectivul card nu nu va contine sau afisa informatii cu caracter personal, ci doar un cod QR unic.

In fine, al treilea element este cel referitor la sistemele de validare a calitatii de avocat si verificare a starii curente (terminale).

Conform adsa.ro, informatiile din Baza de Date Unica vor fi actualizate independent si exclusiv de catre fiecare barou in parte. Baza de date va putea fi consultata online, de la orice computer conectat la Internet. Datele personale de identificare si detaliu vor fi afisate numai utilizatorilor autorizati.

Autentificarea s-ar putea face la fiecare complet de judecata

In ceea ce priveste semnatura electronica, aceasta este baza sistemului de autentificare si autorizare. Fiecare avocat va avea alocat cate un card, iar fiecare entitate din cadrul sistemului Avocat ID va primi o semnatura electronica dupa o verificare prealabila. Odata cu emiterea semnaturilor electronice vor fi actualizate si bazele de date.

Procedura de autentificare pe baza cardului se face folosind terminalele de validare, instalate in conformitate cu cerintele UNBR, cum ar fi la fiecare complet de judecata, fie utilizand dispozitive de tip smartphone/tableta dotate cu tehnologia NFC, fie computer la care se ataseaza cititor NFC USB.

Comentarii

# Albastru date 17 March 2013 13:19 +3

Iar Barourile vor avea carduri demonstrand cu actele de infiintare !!! Pai e bine ca doar nu pot emite carduri false...Hai sa te vedem Florica cum emiti tu carduri !

# Av. Catalin Racaceanu date 17 March 2013 13:48 +21

In disperarea lor, urmatoarea miscare e sa fie tatuati obligatoriu ,in loc vizibil. S-au infierati cu fierul rosu. Ca vitele

# avocat legal date 17 March 2013 19:40 +2

pentru cine nu stie asta este individul care se da aici in barci sub nick-ul avocat traditional.

# Albastru date 17 March 2013 14:04 +10

Pai partidul pe care la facut mare pe Fenechiu (PP-DD) sa-i explice cum sa faca si devina si el legal, european...

# Rambo date 17 March 2013 15:10 +12

Fenechiu este un agramat. Primul lucru, pe care ar trebui sa-l faca, este sa invete gramatica limbii romane ! Casta mafiota, UNBR-Florea, pe care o apara, nu are viitor. Apropo, Fenechiule, cand ne prezinti actele de infiintare(care nu exista !) a vechilor barouri, desfiintate prin Legea 3/1948 ?!

# av date 17 March 2013 15:20 0

e buna ideea ....insa aici nu e vb de excluderea avocaturii paralele existente....nu se poate asa ceva...e vb de identificarea calitatii de av a celor din baroul traditional pt ca ei au venit cu ideea....si unbr bota poate introduce acest sistem....sa l elimine pe fostul av victor constantin...care e exclus dar el vine pe la instante sa acaute clienti...NU CRE D CA VA PUTEA FII APLICATA..

# csatal2000 date 17 March 2013 15:24 +5

si acuma se dovedeste clar sitația... faptul cărora le e frică de ceva....?! în permanentă manifestă un deranj permanent,pănă la insomnie..... !

# fara cip date 17 March 2013 17:20 +11

Dupa ce sunt sclavii barourilor acum sa accepte si sa fie cipati ! Daca accepta si asta, atunci astia nu sunt avocati ci niste gainati, niste cobai ! Cred ca trebuie atacata in instante chiar aceasta asociatie fara acte de infiintare ce se afla in stare de ilegalitate NEAVAND ACTE DE INFIINTARE ! Fiecare justitiabil ar trebui sa nu mai dea banii unora ce nu au acte de infiintare si sa se reprezinte singuri !

# Rudolf date 17 March 2013 18:15 +10

Fenechiule, esti penibil ! Stiu ca te deranjeaza concurenta legalei UNBR-Bota, dar oricat te-ai zbate, de ce ti-e frica, nu vei scapa. Pentru cultura ta generala, te informez ca judecatorii corecti ne recunosc calitatea de avocat stiind ca suntem membri ai UNBR-Bota. Asa fiind, demersul vostru mizerabil si jenant, nu ne afecteaza catusi de putin, insa dovedeste, inca o data, caracterul securisto-comunist al spagarilor traditionali.

# Albastru date 17 March 2013 18:12 -1

Pai traditionalii nu eliberaza macar chitanta pt banii luati de la client de frica sa nu-l zeciuiasca Florica, deci logic nici card de fidelitate nu le convine sa poarte. Da, cred ca pentru avocatii legali este o oportunitate, pt. a se demonstra cine isi plateste impozitul si cine zeciuiala, si daca judecatorul il vede pe cel a lu` Florea ca ar fi legal...atunci vedem si noi ce se facem cu traficul de influenta.

# av.Radu Liviu-Florin date 17 March 2013 18:15 +10

poate domnul Fenechiu.D,a uitat cind decanul baroul Domnul Bota avea emisiuni ssaptaminale la postul OTV si care vb de legalitatea Baroului Constitutional ,impreuna cu DD care vb de legalizarea Barourilor ,asa cum sint in statele membre din C.E acum am uitat ca am intrat in Parlament sub sigla si aripa acestui om

# FERDINAND date 17 March 2013 22:47 -6

Mai av.radu liviu florin,nici nu ti s-a uscat cerneala pe decizia de definitivat si scoti capul.ce ai ma cu Fenechiu?de unde-l cunosti tu, amarat de Baia mare de iti dai  cu presupusul?vezi ma ca stiu cum iti faci tu meseria si nu ma face sa vorbesc.

# Av.Radu Liviu-Florin date 18 March 2013 12:12 +2

adica,cum imi fac meseria,nu te inteleg fi mai explicit?

# FERDINAND date 18 March 2013 14:35 -4

In primul rand nu ai dreptul sa profesezi,apartinand unui ,,barou,,nelegal.,in al doilea rand nu prea stii carte ,in al treilea rand stai ,nu prea bine,cu deontologia proesionala.deocamdata,atat.Mai vrei si altele?Eu zic sa incheiem polemica si sa ne vedem de treburile noastre.

# Rambo date 18 March 2013 15:42 +2

Mai FERDINANDE, tu chiar esti cretin sau te prefaci ?! Sute de hotarari judecatoresti definitive, ultima fiind din data de 14 martie 2013, pronuntata de Judecatoria Craiova, au statuat ca barourile-Bota au fost legal infiintate, iar membrii acestora au dobandit calitatea de avocat cu respectarea Legii 51/1995 si tu(si alti batuti in cap), in ciuda EVIDENTEI, o tii ca prostul pe a ta. Dar, iti va trece...

# Av.Radu Liviu-Florin date 18 March 2013 16:24 +3

stimate domn Rambo cu siguranta ca ii vatrece domnului FERDINAND e adevarat ca am un handicap locomotor si am facut la activ si un Master la activ in Drepturile Omului dar nu profesez ilegal cum spune dinsul in Bai-Mare sint respectat ca avocat si mie cerneala sa uscat de mult

# FERDINAND date 18 March 2013 16:40 +3

Daca s-a inteles gresit ce am vrut sa spun,imi cer iertare.Nu am vrut sa ma refer la necazul tau.Hai sa inchidem subiectul.Eu raman cu ale mele tu cu alte tale.Pe viitor vom mai vedea.

# Av.Radu Liviu-Florin date 19 March 2013 08:25 +2

sincer Domnul Ferdinand va iert si va inteleg mijnirea ,dar la Baia-Mare si la alte instante in tara avocatii din baruol traditional recunosc ca sintem legali dar sint pusi de decanii barourilor sa ne conteste asa cum e la Baia-Mare si intr-un final recunosc ca nu au dreptate

# bibicu date 18 March 2013 16:19 +1

taurasul ferdinand,ascuns dupa nick, se da cocos si se ia de un tip cu singe in instalatie care nu-si ascunde id-ul. ferdinand, o ..UE de la 3000 de avocati ti-ar place? asa ca sa-ti bagam pasta de dinti pentru stimularea inteligentei, ca te-ai indobitocit din cauza stresului pricinuit de zeciuiala. si nu uita, taurasul face MUUUUUUU!!!!

# avocat traditional date 18 March 2013 16:48 -2

Acelasi pompilian,indiferent de nick.Acelasi vocabular de derbedeu.Pai bine mai bibicule de ce te ascunzi sub preudonume si nu ai si tu sange in instalatie precum Liviu?Macar Ferdinand este un tauras ,dar tu nici ue nu poti pentru ca nu mai poti.Ramane cum ne-am inteles.Nu intram in polemica daca n u v edeam ca voi continuati cu marlaniile/Si in plus,da-mi si mie o definitiva care sa zica despre nelegalitatea UNBR Florea.PS :bibicu=Rambo,=legea 4/1948=jaaaa=jjj =etc.Nisgte idioti.

# ,,avocat\" traditional analfabet date 18 March 2013 16:56 +2

Nu sunteti ilegali, sunteti inexistenti ! - Sentinţa penală definitivă nr. 1251din 15.12.2010 a Judecătoriei Sect. 1 Bucureşti:       -,,Legea nr. 3 din 17 ianuarie 1948 a desfiinţat vechile barouri şi U.N.B.R.”        - ,,actele normative ulterioare legii 3/1948 trebuiau să prevadă în mod expres înfiinţarea barourilor şi a uniunii barourilor”         - ,,în mod logic singura concluzie care se impune este că prin aceste acte normative nu s-a înfiinţat nici o nouă structură a avocaţilor din România.”        - ,,nici Legea 51/1995 nu conţine prevederi referitoare la înfiinţarea de noi structuri ale avocaţilor.”       - ,,Baroul Bucureşti şi U.N.B.R. ( Bota) sunt înfiinţate legal din anul 2004, nu au fost desfiinţate, s-au organizat şi funcţionează în baza Legii 51/1995.”       - ,,la cererea U.N.B.R. - Bota, parchetul a solicitat U.N.B.R. (Florea) să înainteze în fotocopie documentele de înfiinţare, însă aceasta nu a putut prezenta documentele respective.”

# av. trad . anal-fabet date 18 March 2013 16:57 -1

- Tribunalul Bucureşti - Decizia penală definitivă nr. 1109R din 25 august 2009: - ,,Spre deosebire de Baroul Bucureşti ,,tradiţional” care nu are o lege de înfiinţare ori o hotărâre judecătorească de înfiinţare ori un act constitutiv, noul Barou Bucureşti(Bota) există şi funcţionează în baza acestor acte.” 

# ,,av\" trad anal(fabet) date 18 March 2013 16:59 0

- Curtea de Apel Braşov     - decizia penală definitivă de achitare nr. 234 din 7 aprilie 2010: ,,Legea nr. 51/1995 nu înfiinţează barourile şi Uniunea Naţională a Barourilor din România, desfiinţate prin Legea nr. 3/1948.”

# traditional anal-fabet date 18 March 2013 17:00 0

- Judecătoria Zărneşti – Sentinţa penală definitivă nr. 323 din 18 noiembrie  2011: ,,Din studiul jurisprudenţei existente relativ la speţa de faţă, din verificările făcute anterior de organele abilitate, s-a stabilit că există barouri tradiţionale care nu au putut prezenta documentele de înfiinţare, respectiv act constitutiv, statut, hotărâre judecătorească şi, pe cale de consecinţă, acestea nu au personalitate juridică.”

# anal fabet traditie in agramatisme date 18 March 2013 17:01 +1

- Judecătoria Gura Humorului – Sent. penală definitivă nr. 172 din 8 noiembrie 2012: ,,Legea nr. 51/1995, lege în care este definită atât noţiunea de Uniunea Avocaţilor din România cât şi cea de Barou, însă nu înfiinţează cele două structuri obligatorii în exercitarea profesiei de avocat.”

# avocat traditional date 18 March 2013 17:11 -4

Sentinta definitiva de condamnare nu o publici?Ai vazut vreun avocat traditional condamnat pentru exercitarea fara drept a profesiei de avocat?Stii cine-s judecatorii care au dat acele solutii?Aia pe care ii injurati voi tot timpul pe net.Da-mi bai prostovane o hotarare in civil,contencios administrativ ori in ce vrei tu care sa spuna clar si raspicat ca UNBR Florea nu exista,este nelegala,neconstitutionala etc.

# Legea 3 date 18 March 2013 17:22 +3

Legea 3 / 48 v-a desfiintat si v-a condamnat pe toti. Citeste si hot. jud. definitive. La nesfarsit nu veti putea pacali lumea cu L 51 !

# anal traditional date 18 March 2013 17:02 +3

- Parchetul d. p. l. Judecătoria Piatra-Neamţ – Rezoluţia nr. 2/P/2012 din 9.04.2012: ,,Actualmente ne aflăm în faţa unui paradox prin aceea că UNBR Bota funcţionează legal sub denumirea de Uniunea Naţională a Barourilor din România şi are un act constitutiv de înfiinţare consfinţit printr-o hotărâre judecătorească irevocabilă, ceea ce UNBR tradiţională nu deţine, deocamdată neavând o bază legală în temeiul căreia să funcţioneze. Barourile tradiţionale au fost desfiinţate în bloc prin Decretul nr. 39 din 1950, iar după cum s-a arătat mai sus, Legea nr. 51/1995 nu le-a reînfiinţat, ci doar a definit noţiunea de barou.”

# bibicu pt tontalau de rahat traditional date 18 March 2013 17:13 +3

ia uite cine scrie, eroul lui peste pitit dupa vesnica porecla avocat traditional. tu esti un ANALFABET al dreptului, efectiv esti idiot moncher.sentintele date de magistrati, constata ca nu aveti acte de infiintare, deci nu existati. asta este mai rau decat termenul \"ilegal\". ilegal inseamna ca existi dar nu indeplinesti una sau mai multe cerinte legale, ori inexistent inseamna ca nu indeplinesti total conditiile prevazute de lege. cum naiba sa te invatam drept daca nu te duce mintea din nascare, cum am mai spus, sunteti o turma de analfabeti care cu gologanii parintilor v-ati ocupat niste locuri nemeritate. asta este \"traditia\"din romania, tot ratatul lipsit de intelect isi cumpara studiile si locul de munca.dupa aia ratatul cind vede ca apare concurenta care-l face de cacao behaie pesite-uri. exemplul concret este asta din poza, nu s-a afirmat prin procese cu rezonanta cistigate ci prin aparitii la emisiuni de tip magada ciumac sau vrajitoarea mama caramida la zerotv. 

# manifest date 17 March 2013 18:21 +11

De râsul lumii! Propunerea asta vine de la falşii avocaţi care vor să scape chiar ei de ei, păi nu mai bine se înscriu ei la barourile înfiinţate în baza unei hotărâri judecătoreşti. Ei nu înţeleg că barourile înfiinţate de Bota au la bază o hotărâre judecătorească. Aceasă hotărâre este cea mai criticată şi încălcată hotărâre judecătorească, fapt ce dovedeşte că magistraţii sunt cei care nu respectă legea. Totişi, am o propunere să fie înscrise pe card şi rudele falşilor avocaţi din instanţe pentru a se vedea unde legal nu au voie să profeseze. Dacă se poate să fie identificat falsul avocat când intră el în cauze în care mămica, tăticu şi alte rubedenii sunt judecători şi de câte ori merg ei în Palatul Justiţiei la rudele lor sau mai ştiu eu pentru ce.....

# av date 17 March 2013 23:01 +9

,,Totişi, am o propunere să fie înscrise pe card şi rudele falşilor avocaţi din instanţe pentru a se vedea unde legal nu au voie să profeseze. Dacă se poate să fie identificat falsul avocat când intră el în cauze în care mămica, tăticu şi alte rubedenii sunt judecători şi de câte ori merg ei în Palatul Justiţiei la rudele lor sau mai ştiu eu pentru ce\'\'  :D :D :D Eu zic ca totusi, daca pana pe aici sa ajuns, ar trebui sa-si faca fiecare arborele genalogic, sa vedem care e de,,stofa buna\'\' e ori nu e curat dosarul, toate datele sa fie trecute pe card. Nu? vai de capul vostru, ce-ati ajuns. Domane cu mila....

# lola date 17 March 2013 23:10 +8

sa inscrie pe card si cind au dat examen.  fenechiu a dat examen la circiuma din ferentari.

# Ministerul Finanţelor date 17 March 2013 18:43 +8

Fiecare cabinet de avocat are un CIF, păi ce să mai cipuim că sintem cifuiţi de mult?

# radu S date 17 March 2013 19:00 +7

fenichiu e un penibil din multe puncte de vedere. ia amintiti-va cumse umfla uin pene ca paunul cand facea pe marele avocatores al lui DD? si se oltchi****** xsi arachinuia pe la OTV??/ hai domne, bisti de-aici. nu mai stii cu ce sa-ti faci reclama.

# gicu date 17 March 2013 19:38 +8

e de ris parvenitul. i-am citit toti comentarii, omul este un mic analfabet care umbla dupa afirmare. nu i-a mers pe net cind a candidat la o functie in baroul fara acte si s-a dus la ZEROTV. acolo a gasit un alt individ de teapa lui, un partid care deja dispare, partidul babelor si al betivilor. uitati-va la mutra lui, nici macar intelectual nu-i putem spune. oare ce meserie a avut inainte de a intra in gasca florea? se stie ca multi intrati in sistem sunt strungari, frezori etc.  intr-un fel ar trebui sa-i fim recunoscatori lui mister fenechiu sau cum ii spune, ca de cind DDD a avut inspiratia de a-l lua avocat a intrat cu tembeliziunea in rahat. marele avocat l-a ajutat sa fie inchis. l-a ajutat sa se procopseasca cu un dosar penal oltchim.

# ARLECHIN date 17 March 2013 20:42 -8

oopps smechere,habar nu ai ce se vrea cu medierea.Citeste codul de procedura civila si legea medierii si vei vedea ca niciodata avocatura nu va disparea.Faci mediere la omor,la delapidare,la trafic de droguri etc.?Reusesti ceva cu medierea cand partile nu vor sa cada la pace in revendicari,divorturi,pretentii,granituiri,etc.?Ma eu cred ca nici macar avocat botist nu esti.Si aia mai stiu cate ceva din cartea dreptului.Si sa mai stii ceva:Fenechiu l-a aparat bine pe DD si nu ai nimic a-i reprosa.Asa ca lasa-te de comentarii neprincipiale si in afara problemei.

# pt arlechin date 17 March 2013 22:11 +6

avocatura nu va disparea. vor dispare in schimb prostii intrati cu spaga care nici macar sa scrie corect gramatical nu stiu. de fapt acesti pseudoavocati sunt scursorile care maninca rahat si nu accepta concurenta.intelectul lor redus nu le permite sa faca fata concurentei .sistemul de prostire a clientilor e pe duca, clientul a vazut ca este tras pe sfoara de niste circari. iar pe asta din poza ar fi bine sa vi-l alegeti de presedinte, mutra lui emana numai inteligenta............... :D :D :D :D :D :D

# paiata date 17 March 2013 21:40 +9

fenechiu a fost si este un avocat second hand. nu se poate afirma prin prisma meseriei si a ales calea mahalagismului. acum ca ddd s-a inchis, omul e bolnav, saracul vrea  si cerseste sa-l bage cineva in seama. eu as spune ca ar trebui bagat la balaceanca si sa-i punem un cip in virful pe care merita.

# adevarul date 17 March 2013 21:47 +8

ESCROCII DIN BRANSA? oare cine or fi?cei fara acte care iau spagi si fac trafic de influenta?cei ca individul din poza care maninca ciuperci pentru a-si masca pregatirea indoielnica si analfabetismul? ia arata-ne actele fenechiule sa vedem si noi cine sunt escrocii?  sau te pricepi la mahalagisme ca asta se pare ca iti este profesia de cind te-ai bagat mutra sleampata la televiziunea retardatilor.

# eu1 date 17 March 2013 22:18 +8

Oameni buni, nu luati in seama fumigena lansata cu rea-credinta de luju.ro. Chestia asta e un vis erotic a acestui individ. Intai trebuie sa hotarasca asa ceva conducerea, adica Florea & Co., nu un agarici care vrea sa-si faca publicitate. In loc sa se gandeasca cum sa intre in legalitate, se gadeste cum sa mai inventeze un obstacol celorlalti care profeseaza legal si le este incalcat flagrant si in dispretul total al legii dreptul de a avea calitatea de avocat in instante. Dezamagitor ptr. luju.ro ca promoveaza asemenea ineptii. De fapt, au inceput sa simta gustul banilor adus de rating. luju.ro nu uita : rating-ul poate urca, dar poate si cobori. Reputatia odata pierduta, ff greu o mai recapeti. Poate niciodata.

# eu 2 date 17 March 2013 22:32 +8

dupa cum se observa articolul nu este semnat. in mod sigur articolul a fost strecurat de un adept cumparat cu citiva gologani. titlul nu face onor luju. este fals si tendentios.judecind dupa actele existente, termenul escroc i se potriveste astuia din poza care face parte dintr-o gloata care nu exista legal. dupa fata expresiva a astuia, intr-o viata anterioara sigur a fost magar.

# eu1 date 17 March 2013 22:31 +11

luju.ro, nu ne-ai lamurit un aspect : cine sunt falsii avocati ?? Ca din articol nu ne-am prins despre cine ar fi vorba.....cine isi asuma acest articol, ca nu l-a scris un robot.

# un cetatean realist date 17 March 2013 22:37 -11

Avocatii falsi sunt urmatorii:asa zisii avocati ai lui bota,avocatii suspendati ai baroului Florea,fostii avocati(dati afara,plecati,pensionari fara dreptul de a profesa) si orice persoana care se da avocat.Sunt unul care va livra logistica respectiva.De vreo doi ani se discuta cu Florea chestia asta,asa ca Fenechiu nu este parintele [problemei.

# eu1 date 17 March 2013 22:53 +10

Noroc cu tine realistule ca ne-ai luminat. Deci faceti cadou instantelor acele echipamente. Dar CSM-ul si ICCJ-ul ce zice, si-au dat acordul ? Cum va fi stabilita pregatirea profesionala si experienta, ca e o chestie noua, ia spune ? In sumele intermediate ca spaga ptr. magistrati, precum recentul caz de la TMB ? Aia 3 avocati de la voi cred ca aveau o reputatie si experienta beton intarit cu kevlar in penal, asa-i ? Cine ma reusea ca ei sa anuleze arestul preventiv, sa faca eliberari inainte de termen sau pedepse mai mici cu executare sau sa se dea cu suspendare ? Chestiile astea v-au scapat la analiza, asa-i ? Ceva aparatura contra shpagii nu livrezi ? Nu ai in portofoliu asa ceva, asa-i ?

# eu1 date 17 March 2013 23:07 +9

Ba realistule, singurii care va dati avocati si nu sunteti de drept, sunteti voi, astia ai ciobanului Florea, fiindca va mana ca pe oi. Cum poate intra in instanta un avocat exclus din profesie sau un pensionar fara drept de a profesa ? De unde are imputerniciri avocatiale ? Am o curiozitate : cardul lui Bostina va contine faptul ca are o hotarare definitiva si irevocabila prin care se spune ca nu mai are dreptul sa profeze avocatura ? Ah, uitasem, la voi legalitatea e facultativa.

# avocat actual date 18 March 2013 14:44 -2

Mai penibilule de ,,eu1,,Cum pot aia sa intre in sala?dar voi cum puteti intra,nefiind legali?De escroci nu ai auzit?Asa ca lasa tu pe ala realistul in pace,omul si-a spus parerea,si pune mana pe lege.Vei vedea ce si cum cu legalitatea noastra si a voastra.

# GUY FAWKES date 18 March 2013 15:09 +3

@AVOCAT ACTUAL MAI AVOCAT ACTUAL DESFINTAT la 1948 spre toamna IA ZI NE TU MAI BAIATULE CUM TE AI FACUT TU AVOCAT???AI DAT EXAMEN? RESPECTI CONDITIILE MINIMALE ALE LEGII 51?

# Boca date 18 March 2013 15:30 +4

Bai pseudo-avocat actual, esti, la fel ca multi colegi de-ai tai, paralel cu DREPTUL. Tu si daca pui mana pe lege, nu pricepi nimic. Faptul ca gasca mafiota-Florea e tolerata de judecatori, nu inseamna ca aceasta uniune e legala, fraiere !

# avocat actual date 18 March 2013 16:31 -1

Mai Boca,esti bocciu rau de tot.De unde stii tu ca eu sunt paralel cu dreptul?deocamdagta tu esti avocat ,,paralel,,si dupa lege si dupa stiinta de carte.Asa ca lasa=te de vrajeli.Pt,Guy,am dat examen si inca unul greu.Si eu m-am mirat ca am reusit.dar acum stiu carte ,mai am un referat si apoi lucrarea de doctorat.Asta este si de geaba va suparati ca pe moment voi sunteti(doar unii) tolerati de instante.Ce o fi mai tarziu vom vedea.Pe problema asta nu maki postez nimic,ma puteti injura cum vreti.

# GUY FAWKES date 18 March 2013 15:32 +2

EXAMENUL UNDE E EXAMENUL!!!!!

# eu1 date 18 March 2013 16:23 +3

Mai fraiere, ai IQ-ul cat numarul de la pantofii unui copil de 10 ani. Nu spuneam de intratul pe usa instantei, si un boschetar poate avea acces, ci de a te prezenta in fata unui judecator, caruia trebuie sa-i prezinti imputernicirea avocatiala si cardul de avocat. Ai dat un raspuns penibil, ca si tine. Esti acelasi individ scabros care semneaza cu \" avocat traditional \", \" T-REX \", \" cetatean realist \" si \" avocat actual \", etc. Ti-am mai spus, ai stilul si nivelul de inteligenta inconfundabile. Se cunoaste ca nu ai habar ce anume se-ntampla intr-o sala de judecata, te dai singur de gol. Cand ne povestesti de cardul lui Bostina, ca tot uiti acest amanunt, ha ?

# avocat actual date 18 March 2013 17:02 -3

Mic esti ma in minte,prostovan de-a dreptul.ce treaba are intrarea pe usa cu ce am zis eu.daca voi aveti delegatie,altul nu poate avea?Multa tinere de minte ai asa ca am impresia ca esti sclavul staffului lui Bota (daca ,,penalul asta definitiv mai are staff dupa ce aprimit suturi de la moldoveni),pus sa urmareasca, sa citeasca si sa dea raspunsuri cu vocabularul tipic celor din Ferentari.Si daca tot ai amintit despre intratul boschetarilor pe usa instantei,tu ai acces?PS Eu sunt doar avocat actual iar cel traditional imi este coleg.De ceilalti nu stiu,dar nu are importanta.daca i-ai amintit inseamna ca au scris lucruri care te-au enervat.pe cetatgeanul realist l=am citit aici si sunt de acord cu el.Iar despre Bostina nu stiu chiar nimic si nu il cunosc personal.Asa ca eule 1 stai unde iti este locul.Stii unde,nu ?

# eu1 date 18 March 2013 19:32 +3

Bulache, colegu\' tau traditionalu\', in alte postari, acum ceva vreme, spunea ca nu este avocat. Deci si tu si el ( daca nu sunteti acelasi boschetar ) mintiti ca niste porci. Da fraiere, am acces pe usa instantei si imi recunosc calitatea si judecatorii, majoritatea. Nu stii de cazul Bostina....nu ai pic de rusine ! Cauta in arhiva luju.ro ca a urlat destul la vremea respectiva. Sau da search cu Goagal si gasesti. Asta daca stii sa utilizezi internetul.

# avocat traditional date 18 March 2013 22:36 -3

Idiot ai fost,idiot ai ramas.A zis ala ca suntem colegi.Nu ne cuoastem dar amandoi suntem pe aceeasi parte.Deci avocati adevarati,cu acces in orice instanta,cu clientela si cu pozitie sociala solida.Tu smechere le ai pe astea?

# eu1 date 18 March 2013 22:50 +3

Deci altadata ai mintit ca un******ordinar spunand ca nu esti avocat la Florea. Este suficient ptr. calitatea ta. Asta este pozitia ta sociala solida, cea de ipocrit. Tot vocabular redus ai. Precum mintea ta. Desigur, nu ai auzit de Bostina. Care dintre voi locuieste pe o alta planeta ? In mod cert, tu. Penibilule.

# un cetatean realist date 17 March 2013 22:55 -9

Ce ai mai ionica,de te dai asa la mine?.Eu am explicatr doar o chestiune pusa de ,,eu1,,.Nu inteleg de ce te-ai ofuscat in asa hal incat sa ma jignesti.Sau esti unul din avocatii falsi?Oricum esti neam prost.

# ionica date 17 March 2013 22:58 +8

scursorile lui florea se semneaza cu cetatean realist? nu ai curajul sa te semnezi cu avocat traditional nesimtit?

# curios date 17 March 2013 23:16 +9

l-a vazut cineva pe acest neica nimeni pledind? dupa cum stie sa scrie imi inchipui ca este un dezastru in avocatura. 

# avocat actual date 18 March 2013 14:19 -5

Curiosule, la ,,renumitul avocat,,Bota te referi?

# x date 17 March 2013 23:33 +7

pe asta hai sa-l dam pe mina procurorilor. ne prefacem clienti, ii dam banul, si fazanul sigur nu o sa taie chitanta.

# avocat actual date 18 March 2013 14:22 -4

xulescule,la,,renumitul avocat,,bota te referi?

# luju date 18 March 2013 00:00 +8

si totusi cine este cel care a scris articolul? dubios este faptul ca nu articolul nu este semnat, a aparut duminica dupa amiaza, ceea ce da de banuit ca este un articol strecurat. 

# eu1 date 18 March 2013 00:16 +8

E la ora 12:48 postat deci la pranz. luju  a inceput sa joace la 2 capete mai nou si sa puna botu\' la bani. E rusinos ca au ajuns sa isi vanda profesionalismul. Asta se numeste prostitutie si nu jurnalism. Era una din vocile din media care respecta deontologia profesionala si era obiectiva, impartiala. De astazi, cu acest articol, in viziunea mea, a murit corectitudinea si legalitatea ptr. luju.ro. Sa-i fie tarana usoara ! Sa va fie rusine, pseudo-jurnalistilor !

# un cetatean realist date 18 March 2013 07:14 -8

Mari japite sunteti voi, astia de la asa zisul barou al condamnatului definitiv bota.Chiar daca ati fi legali,tot ilegali sunteti prin lipsa de carte,caracter si loc de munca.Nu sunt nici fenechiu,nici avocat traditional si nici macar avocat.Observ insa ca toti cei care ati scris aici sunteti neam prost.oare de ce va lasa bota sa va faceti de minune?sau e si acesta postac de boi bani ca voi?Am vrut sa dau o explicatie si uite unde am ajuns.Vorba aceea:daca te amesteci.....te mananca......

# Lolo date 18 March 2013 11:12 +5

Tu esti realist ?! Hai ca e buna gluma. Esti un amarat de propagandist ieftin al gastii mafiote-Florea.

# postac de ,,boi\" bani ca voi date 18 March 2013 09:28 +4

postac de ,,boi\" bani ca voi, asta esti tu ! un analfabet anonim !

# SS date 18 March 2013 09:31 +5

Ne bucuram ca in Romania se adopta practici specifice traditiei noastre !:))) Asteptam cu nerabdare sa le tatuati si grupa sanguina sub brat!:))) Actele de infiintare nu le puteti tatua ptr ca nu le aveti, iar protocoalele incheiate sunt c,u,r-papieren!:))))

# Avocat Baroul Tulcea date 18 March 2013 10:58 -1

Tema de lucru: pe holurile Judecatoriei si Tribunalului Tulcea (care au sediu comun) zilnic poate fi vazut dl. Vasile Dumitru , asa-zis avocat al Baroului Bota. Poate fi usor confundat cu un avocat al unui barou traditional, poarta roba si insigna UNBR prevazute de legislatia care reglementeaza profesia de avocat. Dupa cum am observat, este bine tolerat de colegii traditionali si implicit de magistrati. Ce se poate face in acest caz?

# Bebe date 18 March 2013 11:20 +5

Si se pare ca tie nu-ti convine acest aspect. Pai, atat timp cat vor exista indivizi ca tine, pentru care normalitatea e un lucru ce trebuie condamnat, nu va fi pace in lumea avocaturii. Toata stima pentru traditionalii de la Tulcea(daca asa stau lucrurile)

# Avocat Baroul Tulcea date 18 March 2013 11:43 -4

Bebe, verifica-ti te rog scala de valori.... <img src=ops:' />

# pol date 29 March 2013 08:27 0

daca mori de grija altuia asa patesti....vezi ca intreaba braNconierii de tine ....trebuie sa iei si sa dai spaga mai departe....cica ti s-a infundat motorul dela barca de la solzii spaguiti....

# pt ,,av\" barou Tulcea date 18 March 2013 11:51 +6

Trebuie sa mergi la ,,decanul\" tau si sa ii ceri actele de infiintare ale ,,baroului\" tau. Daca nu are, fa-te coleg cu Vasile Dumitru; baroul lui are acte de infiintare !

# analfabet botist date 21 March 2013 07:11 0

sunt un prostovan agramat si va rog, maestre bota, sa ma iertati ca va fac de minune.Nu am stiut cum se scrie corect.Mi-a zis fiica mea ca se scrie,,actele de infiintare a baroului,,Imi iau angajamentul sa studiez o carte de limba gramatica si sa invat ca eu la politehnica nu am auzit ce-i aia gramatica.

# pol date 29 March 2013 08:31 0

bah,,,,esti atat de prost desi te dai destept....limba gramatica.....se vede ca ia chiulit masiv de la scoala si ai trecut ca a dat tac\'tu gainile din curte si porcul directorilor de scoala sa te treaca in clasa urmatoare....saracu de el! daca stia ca o sa-l injure lumea mai tarziu, te facea marinar in ******-ul din curte.....tot iti place tie sa mananci bio!

# MESAJ PENTRU FENECHIU date 18 March 2013 14:19 +4

http://bota.ro/wp-content/uploads/2013/03/2-JUDECATORIA-CRAIOVA-NICOLA.pdf MESAJ PENTRU FENECHIU!!

# Irina date 18 March 2013 20:32 +2

Foarte frumos expusa Rezolutia procurorului de nup! Felicitari D.lui procuror Cosmin Radulescu pentru motivarea corecta, ampla si documentata.

# avocat actual date 18 March 2013 14:27 -6

Mesaj pentru,,renumitul avocat,,bota;sunteti toti jalnici,zero barat,nimeni in drum.Rusine sa va fie ca atacati atat de murdar opiniile si actiunile unui avocat .

# bercea mondial. ,, e manevra lu fratii miei ....,, date 18 March 2013 14:46 +4

Pentru FENECHIU: in primul rând , deci primul element al cardului să vizeze : ,,ACTELE DE INFIINȚARE ȘU FUNCȚIONARE,, cu nr. , cine este emitentul, în bza cărei legi au fost emise. Tot pentru Fenechiu, recomand ca al doilea element al cardului să-l reprezente actul de ,,MOȘTENIRE,, al UAR , poate un testament, sau o chitanță de mână , etc.

# GUY FAWKES date 18 March 2013 14:56 +5

Poate are un legat? Poate are un testament? Poate este executor testamentar? Poate i-a dat-o tasu cu limba de moarte? BA AVOCATURA NU I A MEA CI A URMASILOR URMASILOR VOSTRII! Voievod Florea imparat SEFUL DESFIINTATILOR! PROPUN SA FIE DENUMITI AVOCATII DESFINTATI ! TRADITIONAL inseamna TRADITIE iar traditia avocaturii in ROMANIA a murit in 1948!

# avocat traditional date 18 March 2013 15:08 -4

Mai Guy,de ce ma superi ,mai amice?Ai fost ponderat pana acum si daca mai scriam despre ai vostri,niciodata nu te=am inclusmintre ei.Aveam eu musteriiii mei.Chiar voiam sa iti dau o intalnire,dar acum am retineri.Ce ai scris mai jos,este treaba ta si te cred.Dar oare dolarii aia erau numai sa te ia stagiar sau erau destinati platii tale pe doi ani ca stagiar?.Daca erau numai sa te ia stagiar si nici nu te platea,atunci e urat de tot.Te salut.PS.este vorba depsre Fenechiu?

# GUY FAWKES date 18 March 2013 15:18 +3

@avocat traditional DA din cauza lui m am inscris la BOTA o colega de-a mea din an, care s-a imprumutat de bani sa-i plateasca lu acest nemernic poate confirma! Dupa 2 ani n-a primit o letcaie si hai sa fim seriosi 350 usd pe luna-impozit-taxelabarou =----0! Asa ca ipoteza ta subtila nu exista. IAR CONTRACTUL DE COLABORARE stii bine ca poate sa fie incheiat si cu titlu gratuit! DACA ADEVARUL SUPARA imi pare rau, dar ASTA E! BOTA este fix produsul acestor oameni si acum vor sa-l rada! BOTA este reactia societatii la spagile astronomice care le faceau avocatii lui Zamfiresc&Co! Vrei sa discutam acum si de NEAGU? SAU De ALtII???????

# avocat traditional date 18 March 2013 17:25 -4

Nu,o lasam de alta data.Nu a fost o ipoteza subtila ci o ipoteza pe care am deslusit-o din realitate,de la altii.Nu,in contractul de colaborare trebuia sti******ta asigurarea unui venit minim stagiarului.Bota nu este produsul acestor avocati spagari ci al justitiei din Romania care l-a condamnat pentru o fapta de tot rasul.de aici a pornit ambitia lui bota si,pe undeva il inteleg.dar modul in care s-a comportat ulterior nu il accept.Un singur lucru iti spun:vezi limbajul de pe net,al lui ori al altuia,dar cu avizul lui si modul in c are s-a comportat in instsante.L-am auzit si nu sunt de acord cu el.mai vorbim.

# GUY FAWKES date 18 March 2013 14:58 +4

DOMNU AVOCAT iti aduci aminte cand am venit la tine in 2005 sa vad daca ma iei stagiar si mi-ai cerut 7500 de dolari???? Iti mai aduci aminte mai sefu cand ti am zis ca nu am atatia bani cum mi ai pufnit si mi ai zis ca avocatura nu-i pentru mojici? FIRAR MATA A DRAQULUI DE SPAGAHR COCLIT! Ai prins cioc acum?

# genechiu date 18 March 2013 18:32 +5

individul din poza nu merita comentarii. e un ogar in urmarirea celebritatii pe tiparul starletelor autohtone care isca un scandal pentru a si face po******ritate.un nicolae guta al dreptului.

# go date 18 March 2013 19:06 +4

fenechiu este un tip total neserios. astea nu sunt preocupari specifice unui avocat talentat.mai degraba sunt preocupari pentru aburici ca idiotul traditional care comenteaza toata ziua din lipsa de ocupatie.

# Mihai date 18 March 2013 19:50 -4

Avocatura in Romania are indelungate traditii si a aparat drepturile cetatenesti si in perioada comunista..Avocatii,multi dintre ei cu studii la Sorbona,dupa instalarea regimului comunist,au continuat sa profeseze desi multi au fost arestati si trimisi la canalul Dunare-Marea Neagra,albind cu oasele lor malurile Dunarii...Fostele barouri\"desfiintate de comunisti,nu au fost inchise..Au primit alte denumiri dar au ramas quasi independente fata de stat..cu venituri proprii,cu taxe si cu casa proprie de asigurari...Gaselnita inginerului Bota dupa 1990 a fost o excrocherie...Au plagiat sistemul traditional si s-au infiltrat printre avocxati cu aceleasi robe,insigne,stampile etc...Dar,fara o pregatire solida,provenind din randul celor care au terminat faculati de drept private,de regula,fara o solida pregatire,fara examene de intrare in avocatura,fara indrumator,fara stagiatura,fara indrumator....Se vede,dealtfel,diferenta dintre cele doua cxategorii in instante...

# Alex date 18 March 2013 20:17 +4

Mai Mihai, tocmai tu vorbesti de \"pregatire solida\", analfabetule ! Corect se spune \"escrocherie\" si nu \"excrocherie\". Invata mai intai limba romana, mizerie umana. Pai, voi spagarii traditionali si inculti(multi) sunteti o combinatie intre bolsevici si mafioti. Ai tupeul sa vorbesti despre gaselnita cu \"indrumatorul\", caruia daca nu-i dai MITA de rigoare, nu mai intri in casta mafiota-Florea niciodata. In realitate, voi reprezentati cancerul profesiei de avocat, profesie pe care noi, cei din UNBR-Bota, o vom vindeca de maladia traditionala.

# eu1 date 18 March 2013 20:26 +4

Cum se intra in avocatura pana in 2002 ? Ia povesteste tineretului. Fraierica, inginerul Bota ( sau altcineva ) a speculat o lacuna legislativa. Si care-i problema la urma urmei ? Daca esti competent si onest vei avea clienti, daca nu, nu. Va este frica ca se micsoreaza clientela lasilor. Cata spaga luau asa-zisii maestrii ptr. stagiatura ? Nu va este rusine ? Pentru ce luau acei bani ? Ba ii si puneau sa munceasca gratis pe stagiari ptr. imbuibati ! Spune-ti adevaruri nu minciuni cat Everest-ul, ipocritilor ! Orice membru al unei profesii liberale isi plateste taxele si asigurarile individual, care-i problema voastra ? Nu mai inventati tot felul motive imbecile cand exista un singur element ce va da fiori : FRICA DE COMPETITIE !! Voi si popii ati mostenit cate ceva : popii interfata cu D-zeu si voi cu practicarea avocaturii ! Ipocriti ordinari !

# minunile justitiei date 18 March 2013 20:48 +3

mihai tu esti un produs avortat de avocatii cu pregatire la sorbona.tu realizezi cat esti de prost cind te lauzi cu invataturile altora?odata , demult, avocatii erau oameni bine pregatiti, ceea ce vedem noi acum pitipoance care plimba gaini si au ajuns in avocatura lui florea, nu inseamna decat decadenta. tu vrei sa spui ca fenechiu e avocat?crezi ca avocatii erau agramati pe vremuri? nu vezi ca voi nu stiti limba romana?tu de exemplu ai scris EXCROCI cu X? deci voi analfabetii juridici si cu lacune grave de cunostinte generale ne dati noua lectii pe site? ba imbecilutule, afla ca majoritatea celor care au tangenta cu dreptul citesc acest site. oamenii stiu adevarul, chiar daca un semidoct ca fenechiu vrea sa va puna crotalii ca la vaci. de fapt sunteti o turma de oi, indobitociti de florea si ipochimenul din poza, s-a gindit sa va bage cip-uri. nu m-ar mira sa vi le bane in c...r, eventual sa va basiti pitigaiat in instante.

# eu1 date 18 March 2013 20:59 +3

Ca bine zici  :lol:  :lol:  :lol:

# minunile justitiei date 18 March 2013 21:00 +3

si ca sa vezi mihaita tata cat de incult esti,mai documenteaza-te sa vezi care era rolul avocatului in epoca comunista.in penal avocatul era mai ceva ca procurorul, mai uita-te la documentare si lasa cluburile. drogurile si maestrii gen fenechiu care va indruma pasii spre minciuna, hotie , ESCROCHERIE, etc nu fac bine la sanatatea mentala. nu ai nevoie de indrumator, juristii cind isi incep activitatea nu sunt indrumati, invata lucrurile din practica. 90% este practica. ce poate sa te invete un dement intrat cu spaga in avocatura? de aia sunteti marea majoritatea muritori de foame, nu aveti inteligenta, nu aveti stiinta de carte, in schimb va laudati ca voi cotizati la florea si compania de tocat banii. treaba voastra, cotizati ca prostia si fudulia se platesc gras. 

# avocat traditional date 18 March 2013 22:30 -3

Mai minune a justitiei,esti chiar o minune.Cum dracu te crezi avocat si cun te poti da atat de mare,cand esti un nimeni in drum?Pune ma mana pe carte si citeste drept,istorie si bune cuviinte.Esti un derbedeu botist,fara stiinta de carte.Te dai mare avocat dupa legea avocaturii dar nu o respecti .Aveti casa de asigurari?la voi nu exista stagiatura si indrumator?aveti aisgurata o pensie?aveti barouri infiintate in toate judetele?aveti tablou al avocatilor pentru fiecare judet?respectati n ormele pentru examanul de primire in avocatura? aveti accesc la instante,aveti clientela?Nu cred ca aveti asa ceva,dar si tu si ceilalti aveti sigur un vocabular de derbedei.Asa si sunteti.Iar pentru cineva de pe aici,stie el cine:ramane cum ne-am inteles.

# eu1 date 18 March 2013 22:43 +3

Tu de la atata citit te-ai tampit ? Sau ai citit publicatiile gresite, care nu aveau legatura cu stiinta dreptului ? Da, avem asigurate CAS si CASS ( daca stii ce-s alea :lol: ), daca platim desigur. Tu nu cred ca vei avea ceva la pensie deoarece casuta voastra de asigurari e falimentara.

# avocat traditional date 18 March 2013 22:42 0

Unde ai fost mai Mihai cand eu ma luptatm cu idiotii astia ai lui bota(dar si cu el,pentru ca si el posteaza prostii si marlanii pe aici)?Ai venmit tarziu pentru ca,singur fiind,au sarit pe mine cu toata inteligenta lor de trog;loditi.vezi si tu gresesti ca si mine:daca te amesteci in tasrate de mananca porcii.dar nu-i nimic,o se le aratam ce inseamna a nu-ti cunoaste limita.vrei sa faci ehipa cu mine?

# Lute date 19 March 2013 00:55 +2

Ba nasparliule, esti bolnav cu nervii, clar :-* Incearca cu niste Xanax si purgative, sa te mai tina ocupat. Zau asa, tu chiar n-ai treaba deloc? Asta ne faci sa intelegem...ca freci menta aiurea pe net toata ziua, fara sa produci nimic altceva decat o mare si infecta greata, tuturor. Du-te la munca, fii util, plateste taxe si impozite, cum fac avocatii LEGALI, nu mai manca rahat, ca pute pan-aici. :-* Ne faci o sila imensa.

# L 3 date 18 March 2013 20:30 -2

Care lacuna legislativa ? Legea 3/48 era si este in vigoare !

# eu1 date 18 March 2013 20:34 +2

Lacuna in sensul ca noile legi de dupa \'90 nu au prevazut reinfiintarea barourilor.

# Exact! date 18 March 2013 20:58 +5

Puneti mana pe teoria dreptului, cea scrisa de marii juristi ai vremii, nu cea scrisa de fenechii si floricei, documntati-va cu referire la lacunele din drept, exista tratate intregi.

# inexact date 18 March 2013 21:17 +3

fenechiu e un manelist al dreptului, a ajuns la o virsta si a constatat ca nu s-a remarcat in profesie ca un avocat de exceptie. asa ca a les calea promiscuitatii, mai ramine sa-si faca o poza in curul gol si e vedeta ca alina plugaru.

# avocat date 18 March 2013 21:42 +4

fenechiu nu este avocat. noi nu-l recunoastem de coleg. o trompeta pe care nimeni nu o baga in seama.

# avocat traditional date 18 March 2013 22:32 -4

acelasi vocabular de derbedeu are si inexact.Nu ne mira faptul stiind ca este unul din botistii apropiati intaistatatorului

# jegule traditional date 18 March 2013 23:36 +4

Paranoicule, ne faci o suflare tuturor membrilor legalei UNBR-Bota. Iti garantez ca nu ne vom lasa pana cand nu vom curata profesia de avocat de lichele ca tine. Derbedeule, pe cine crezi ca sperii cu postarile tale de 2 bani ?! Vei reusi un singur lucru; ne faci sa luptam cu si mai multa pasiune impotriva castei mafiote-florea.

# uuuuuuuuuuu date 18 March 2013 22:24 +3

de favorurile sexuale pentru decani din partea aspirantelor la roba nu vorbeste nimeni? fenechiu ce spui?sau tu stateai in circiumi si nu ai treaba decat cu privitul?

# avocat traditional date 18 March 2013 23:33 -3

Bai analfabet pompiliano-botist, ,,fiei numele,, se scrie pe romaneste,,fie-i numele

# bubu date 18 March 2013 23:35 +2

sa-ti dea taticu tita-n gura? am scris corect ? daca nu mai musca odata!

# uiiiiuu date 19 March 2013 00:30 +2

avocat traditional esti foarte lacom. ti-am umplut frigiderul de carne pentru cel putin 10 ani. tu esti chiar nesatul.  :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

# eu1 date 19 March 2013 00:41 +3

Sincer, imi doresc ca acel specimen bolnav psihic sa nu mai apara pe aici. Toate au o limita. Sper ca luju.ro sa ia atitudine impotriva unor indivizi care au un comportament deja semi-infractional. Este o rusine ptr. oricine sa aiba un asemenea comportament. luju.ro : va multumim anticipat cu speranta unui ajutor util si categoric. Imi cer scuze public daca am \" calcat stramb \" uneori prin exprimare dar este aproape imposibil ca prin bun-simt sa combati un asemenea comportament. Inca o data, scuze si multumiri.

# qwqwoqw date 19 March 2013 00:28 0

luju.ro. Paginile se salveaza de utilizatori. Acum e ca la NFS : cine-i mai iute de mana. Credem ca noi, tu, locul 2. Deci nu te mai obosi inutil. O sa-ti scada si mai rau rating-ul.

# qdoiqdoqond date 19 March 2013 00:31 +3

luju.ro. Daca vrei sa faci o fapta buna, blocheaza accesul acelui imbecil cu porecla \" avocat traditional \". Numai rau face tuturor. Succes !

# scooby doo date 19 March 2013 17:28 +2

ala nici macar avocat nu este. e un olog intelectual pe care taticu la pus sa scrie prostii pe site. avocat traditional este o porecla, pe care alienatii mintali o aleg pentru a-si proteja lipsa de carte.

# costea date 19 March 2013 00:44 +5

Foarte bună ideea! Rămâne deschisă problema de fond, respectiv, cine va emite aceste carduri, sau, altfel spus, trebuie aflat cine sunt \"tradiţionalii\" şi cine \"escrocii\". Pentru că, printre altele: CA Bucureşti, Secţia a III-a Civilă, Dosar nr. 26184/3/2011, Încheiere Şedinţa publică de la 15.09.2011: \"...La apelul nominal făcut în şedinţă publică, se prezintă contestatorul-intervenient ...asistat de reprezentantul său, C.V.D.....contestatorii....personal şi asistaţi de avocatul DANIEL FENECHIU....interesele contestatoarelor petente....sunt reprezentate şi de avocatul S.C.F....interesele contestatoarei....fiind reprezentate şi de către domnul avocat P.M.I....În ceea ce priveşte chestiunea calităţii de reprezentant care s-a ridicat la adresa domnului avocat C.V.D. (\"botist\"n.n.), (Curtea n.n.) consideră că NU SE POATE CONTESTA CALITATEA DE AVOCAT A ACESTUIA, Curtea desprinzând din lucrările dosarului că o atare chestiune s-a mai pus în discuţie anterior...În legătură cu calitatea de avocat şi funcţionarea în cadrul unei forme de exercitare a profesiei în baza unor dispoziţii constituţionale în privinţa celorlalţi reprezentanţi (cei enunţaţi mai sus n.n.), ridicată în această şedinţă, Curtea constată, de asemenea, că aceasta nu poate fi pusă sub semnul îndoielii, cu atât mai mult cu cât Baroul Bucureşti, ca formă de organizare a profesiei, funcţionează în temeiul legii nr. 51/1995, iar acest aspect nu poate fi pus la îndoială, chiar dacă PÂNĂ ÎN PREZENT NU EXISTĂ O FORMĂ DIN CARE SĂ REZULTE O ÎNFIINŢARE PROPRIU ZISĂ A ACESTEI ORGANIZAŢII.\"

# q.e.d. date 19 March 2013 16:42 +4

sunt doua categorii de avocati, cei bine pregatiti si lichelele, impostorii avocaturii. avocatii bine pregatiti isi vad de treaba lor, au dosare, au ocupatie. lichelele se ocupa de mahalagisme din lipsa de ocupatie, stau pe site, infiinteaza tot felul de organisme care nu intereseaza pe nimeni, totul cu scop de publicitate. acum voi care cititi spuneti in ce categorie poate fi incadrat indivizii ca cel de sus? eu as spune ca face parte din categoria celor bine pregatiti. oare ma insel? va rog sa votati sa vad daca nu gresesc.

# raspuns date 21 March 2013 17:33 +1

asta de sus e ca in proverbul cu sacul si peticul sau spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti. cu alte cuvinte spune-mi ce client ai ca sa-ti spun ce avocat esti. despre fenechiu, dupa circul tembelizat zero tv, cu greu poti sa mai spui ca este avocat. se ocupa numai de prostii, a infiintat adsa, s-a facut presedinte, la fel ca si danut pp-distul. niste personaje RIDICOL de RIDICOLE.   ;-) ;-)

# Albastru date 20 March 2013 12:39 0

Tocmai avocatii traditionali ar trebui sa-si apere demnitatea, sa se dezica de practicile mastodontilor Florica@company si sa propuna si un control A.N.I. pentru a se vedea unde ajung sumele percepute de barourile lor, ca asta-i evaziune fiscala la greu !!!!

# nu sunteti deloc cu...minte date 25 March 2013 16:40 0

:-x http://www.adsa.ro/despre_esecul_-adunarii_generale_deschise.html :zzz

# kity date 10 April 2014 16:56 0

super sinteti de scenarii sf.

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 28.03.2024 – Bomba cu fas a lui Kovesi

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva