16 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

BOTA CERE INCHISOARE PENTRU PROCURORUL CARE L-A PLIMBAT IN CATUSE - Presedintele UNBR, avocatul Pompiliu Bota, il acuza pe procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul Judecatoriei Suceava de divulgarea secretului profesional: “Cand abia incepusera perchezitiile, televiziunile de stiri anuntau deja ca la sediile falsilor avocati se ridica documente. Ziaristii erau foarte bine informati despre capetele de acuzare, despre persoanele care urmau sa fie aduse la sediul Parchetului” (Plangerea)

Scris de: Elena DUMITRACHE | pdf | print

12 February 2014 18:00
Vizualizari: 10502

Dupa ce l-a perchezitionat intr-o actiune de amploare, l-a dus la mandat si apoi l-a prezentat instantei pentru a fi arestat, propunere care i-a fost respinsa, si dupa ce l-a obligat sa defileze in vazul tuturor cu catusele la maini, asemenea unui infractor de rand, procurorul Dragos Bujorean a facut uitat dosarul pe care i l-a deschis avocatului Pompiliu Bota, si amana, inca din toamna anului trecut, sa pronunte o solutie. Presedintele Uniunii Nationale a Barourilor din Romania, avocatul Pompiliu Bota, (foto) nu a uitat insa umilinta la care a fost supus de procurorul Bujorean si, dupa cum veti vedea, continua lupta cu magistratul ca l-a perchezitionat si retinut in vara anului 2013, acuzandu-l de inselaciune si practicarea fara drept a profesiei de avocat.

Dupa ce l-a reclamat pe Bujorean la CSM ca nu si-a depus la timp declaratiile de avere, formuland apoi si o plangere penala impotriva acestuia, pe motiv ca l-a lipsit de libertate ilegal aproape 18 ore, Pompiliu Bota a deschis o noua actiune care il vizeaza pe magistrat. Presedintele UNBR-Bota il acuza pe procurorul Dragos Bujorean din cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava de savarsirea infractiunii de divulgare a secretului profesional, prevazuta de art.196 din vechiul Cod penal, dat fiind ca plangerea a fost inaintata Parchetului Curtii de Apel Suceava in data de 20 decembrie 2013, inainte de intrarea in vigoare a Noului Cod penal.


Conform plangerii penale formulate de avocatul Pompiliu Bota si depusa la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Suceava, in atentia procurorului general Vasile Mandici, procurorul Dragos Bujorean de la Parchetul de pe langa Judecatoria Suceava este acuzat ca a incalcat secretul anchetei, prin savarsirea infractiunii de divulgarea a secretului profesional, atunci cand le-a dezvaluit televiziunilor de stiri ca urmeaza sa aiba loc perchezitii la sediile cabinetelor de avocatura ale membrilor UNBR. Avocatul Pompiliu Bota sustine in plangerea sa ca procurorul Bujorean i-a informat pe ziaristi despre cate persoane sunt cercetare, cine urmeaza sa fie adus la audieri la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava, precum si despre capetele de acuzare. Toate acestea s-au intamplat, desi actele efectuate in cadrul unei anchete penale ar trebuie sa fie secrete in faza actelor premergatoare, adica pana la prima solutie.

Prin "scaparea" de informatii, procurorul Bujorean a creat ocazia ca presedintele UNBR, avocatul Pompiliu Bota, sa fie expus, ca la defilare, in fata reprezentanilor presei, cu catusele la maini, asemenea unui infractor de rand. Trebuie precizat in acest caz, ca defilarea cu catusele la maini, la care a fost supus Pompiliu Bota contravine legilor europene, carora Romania trebuie sa se supuna. Cu atat mai mult cu cat o instanta, mai exact presedinta Judecatoriei Suceava, Iulia Lulciuc, a respins propunerea lui Bujoreanu de arestarea preventiva a avocatului Bota, tinand, in acelasi timp, cont de hotararile altor instante, printre care si Inalta Curte de Casatie si Justitie, in care este statuat ca UNBR-Structura Bota practica legal profesia de avocat.

Prezentam o parte din plangerea penala a avocatului Pompiliu Bota:

La data de 28 iunie 2013, ora 6, o echipa de politisti de la IPJ Suceava si IGPR a descins la domiciliul meu din Bucuresti,... si ulterior la sediul UNBR din Bucuresti, str. Academiei, nr. 4-6, sc. B, et. 3, ap. 31, sector 3 Bucuresti, unde au efectuat doua perchezitii autorizate de Judecatoria Suceava.

Incepand cu ora 7 dimineata, cand abia incepusera perchezitiile, televiziunile de stiri – Antena 3, Realitatea TV, Romania TV, B1 TV si altele, anuntau deja ca la sediile ,,falsilor avocati condusi de Bota Pompiliu” din Suceava, Botosani si Bucuresti se efectueaza perchezitii, se ridica documente etc.

Ziaristii erau foarte bine informati despre capetele de acuzare, despre numele si numarul persoanelor cercetate si despre persoanele care urmau sa fie aduse la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava in vederea audierii:

Ca atare, cer trimiterea in judecata a procurorului Bujorean Dragos din cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Suceava pentru incalcarea art. 196 cod penal - Divulgarea secretului profesional, cu consecinte deosebit de grave:

-amestecul in dreptul la respectarea vietii private prev. in art. 8 din Conventie

-incalcarea prezumtiei de nevinovatie prevazuta in:

-art. 23 alin 11 din Constitutia Romaniei

-"Pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti de condamnare, persoana este considerata nevinovata”.

-art. II-108 (1) din Constitutia Europei:

-"Orice acuzat este prezumat nevinovat pana in momentul cand i se stabileste, in mod legal, vinovatia."

Bota ii cere procurorului Bujorean daune morale de 10.000 euro pentru incalcare art.8 din Conventia EDO, privinde respectarea vietii private

Avocatul Bota precizeaza in sesizare ca fapta de care il acuza pe procurorul Dragos Bujorean ca ar fi savarsit-o, “este de natura a aduce prejudicii persoanei Bota Pompiliu”, invocand incalcarea art. 8 din Conventia Europeana a Drepturilor Omului, privind respectarea vietii private:

"Ma constitui parte civila cu suma de 10.000 de Euro cu titlu de daune morale.

Jurisprudenta CEDO vizand dreptul la respectarea vietii private prevazut in art. 8 din Conventie:

-Cauza TOMA c. Romaniei

Curtea de la Strasbourg a condamnat Statul Roman pentru ca autoritatile au adus atingere dreptului reclamantului la viata privata. Jurnalistii, chemati de politie, il filmasera si il fotografiasera pe reclamant, iar imaginile fusesera difuzate in ziar si in mass media: (…) Deci nu se poate considera ca difuzarea imaginilor in cauza care, de altfel, nu aveau valoare de informare ca atare, ar fi vizat respectul intereselor justitiei, de pilda pentru a asigura aparitia la proces, sau si la prevenirea unor fapte penale. In consecinta, in lumina imprejurarilor cazului, Curtea estimeaza ca amestecul in dreptul reclamantului pentru respectul vietii sale private nu constituia niciunul dintre scopurile legitime prevazute de art. 8, par. 2 din Conventie".

Procurorul Dragos Bujorean mai are doua plangeri facute de avocatul Pompiliu Bota pe numele sau

Tot in decembrie 2013, avocatul Pompiliu Bota i-a mai transmis procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Suceava, Vasile Mandici, o plangere penala formulata impotriva procurorului Dragos Bujorean, pe care il acuza de lipsire de libertate in mod ilegal. Bota a sustinut in plangerea sa ca a fost retinut fara temei timp de 17 ore si 45 minute, motiv pentru care ii cere procurorului Dragos Bujoreanu daune morale de de 8.000 euro.

Plangerea presedintelui UNBR, Pompiliu Bota, a avut la baza descinderea efectuata in data de 28 iunie 2013 de catre echipa de politisti de la IPJ Suceava, "coordonta prin telefon (din Suceava) de procurorul supraveghetor Bujorean Dragos". Conform plangerii sale, procurorul Bujorean si-ar fi depasit competenta teritoriala, nu a cerut niciun document din cele ridicate la perchezitii si nu a luat in considerare hotararile judecatoresti care stabilesc faptul ca UNBR – Bota functioneaza legal.

La fel ca si in plangerea penala din data de 20 decembrie 2013, avocatul Bota a invocat o Hotarare CEDO prin care Statul roman a fost condamnat la plata a 8.500 euro pentru ca l-a retinut pe cetateanul Sorin Creanga in mod ilegal timp de 10 ore. In acest caz, Curtea Europeana a Drepturilor Omului a statuat ca " lipsirea de libertate careia i-a cazut victima reclamantul in data de 16 iulie 2003, cel putin intre orele 12 si 22, nu avea temei legal in dreptul intern si ca, prin urmare, constituie o incalcare a art. 5 § 1 din Conventie.

Anterior, in iulie 2013, la doar o saptamana dupa actiunea procurorului Bujoreanu de perchezitionare a mai multor sedii UNBR-Bota, inclusiv sediul din strada Academiei din Bucuresti avocatul Pompiliu Bota a depus la Parchetul Curtii de Apel Suceava si la Consiliul Superior al Magistraturii un denunt penal si o plangere disciplinara impotriva procurorului Bujorean, sesizand faptul ca acesta a comis falsuri si nu si-a depus conform legii declaratiile de avere si interese. In urma verificarilor, Inspectia Judiciara a decis clasarea memoriului formulat de Bota, motivand ca nu exista indicii ale savarsirii unor fapte de natura sa atraga raspunderea disciplinara a magistratilor, desi legea prevede ca nedeclararea la timp a declaratiilor de avere si interese reprezinta incalcarea dispozitiilor legale si atrage raspunderea judiciara.

Mai mult, Inspectia a justificat atunci clasarea sesizarii, prin aceea ca Bujorean nu putea fi tras al raspundere disciplinara, intrucat art. 99 din Legea 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor a fost modificat, in sensul ca au fost inlaturate dispozitiile referitoare la declaratiile de avere si interese. Cu toate acestea in art. 93 din Legea 303/2004 este prevazut ca judecatorii si procurorii sunt obligati sa prezinte, la termenele prevazute de lege, declaratiile de avere si declaratiile de interese, iar incalcarea acestor dispozitii ar atrage raspundere judiciara.

*Cititi aici plangerea penala depusa de Pompiliu Bota la Parchetul Curtii de Apel Suceava

Comentarii

# bujor de la tara date 12 February 2014 18:32 +10

Pentru a nu fi condamnati din nou la CEDO, ar fi timpul ca acest ,,procuror,, sa fie inculpat si pedepsit !

# BERCEA MONDIAL: ,, e manevra lu frații miei............,, date 13 February 2014 05:38 +7

Eu cred , bănuiesc că nu numai BOTA BOMPILIU  a suferit o prejudiciere a imaginii sale ca persoană fizică, ci și  ASOCIAȚOA PROFESIONALĂ - UNBR și evident cei peste 6000 de avocați ai barourilor componente.     Consider că procurorul BUJOREAN  prin acțiunile și inacțiunile sale a adus atingere drepturilor și intereselor legitime ale tuturor avocaților din UNBR cu sediul în str. Academiei.       În cauză sunt îndeplinite condițiile răspunderii civile declictuale art. 1349 - 1359 Cod civil. Fiecare avocat este îndreptățit să -l acționeze în judecată, condiția fiind existența ,, SÂNGELUI ÎN INSTALAȚIA DE RĂCIRE,,.

# Ultimul Charlot date 13 February 2014 16:21 +3

vreau sa o vad si pe asta...macar ci adusi cu duba sa ii faca plangere...

# LASA-NE BOTA IN PACE, CU PETARDELE TALE EXPIRATE. date 13 February 2014 20:32 -4

BUJOREANU O SA CISTIGE PROCESELE CU TINE SI O SA-TI FACA EL PLINGERE PT DENUNTARE CALOMNIOASA SI SA VEZI ATUNCI DAUNE MORALE CE O SA-I PLATESTI TU LUI BUJOREANU. SAVALIUC, NU MAI DEZINFORMA LUMEA DE PE LUJU, BOTA NU E NICI AVOCAT (VEZI CONDAMNAREA DE LA DEVA) SI NU E NICI PRESEDINTE UNBR (VEZI CONGRESUL AVOCATILOR DIN 09.06.2012) NE-AM SATURAT DE ACEST PACALICI CU PARUL VOPSIT, CARE ARATA CA UN CLOWN DE LA CIRC.

# MIHAIL date 18 February 2014 01:09 +1

BOTA ESTE AVOCAT, CHIAR UNUL F BUN.VOI ,CEILALTI VA E FRICA DE COMPETITIE.CE V-AR DERANJA SA FIE NU 6000 DE AVOCATI CI 200000 DE AVOCATI?NU CREDETI CA E LOC SUB SOARE PENTRU TOATA LUMEA?TOI AVEM STUDII DE DREPT,CHIAR DOCTORI IN STIINTE JURIDICE!LASATI CONCURENTA SA-SI SPUNA CUVANTUL.VRETI SA FACETI VOI GASCA VOASTRA,SI ATAT.EU VA DORESC SUCCES TUTUROR.

# Avocatul31 date 12 February 2014 18:36 -5

Voi aveti acelasi tata?

# DA date 13 February 2014 05:40 0

NU , NU AVEM ACELAȘI TATĂ,

# Pol date 13 February 2014 08:29 0

Ce ? Nu ne mai recunosti, copile? Noi iti dadeam \"biberonul\" zilnic! De aia te-ai facut mare!

# NICUSOR DE LA GALATI date 12 February 2014 18:36 -13

Tot asa zicea si Maricica mea!!!!  :D :D :D cum nu-i convine ceva ma condamna! :D :D !! Totusi procurorul asta stie el ceva de se tine tare!!!! dupa moaca pare bait destept.

# Hai moldovene! date 13 February 2014 08:32 +3

Baitul este sosul sela in care si puni \"fainosag\" sa deie aroma la vanat! Da, bojorenul ari moaca di sos aromatizat....cu niscai tarie!

# visu date 12 February 2014 18:36 +10

Cand vorbiti de falsi avocati, chiar si daca citati, puneti ghilimele caci numai instanta are voie sa statueze asupra conceptului de adevarat sau fals! Ce-l priveste pe Bujorean, rusine sefilor sai si chiar sucevenilor care-l tolereaza şi, noua romanilor ca nu luam atitudine!

# Avocatul31 date 12 February 2014 18:48 -5

Tu visu-le daca nu folosesti logica ai o scuza,dar afla ca toti oamenii sunt subordonati imperativelor ei,desigur iti multumim ca existi dar nu te duce cu vorba ca ar exista un monopol al magistratului in privinta adevarului,si sa stii ca exista o legatura intre sanatatea economica si sociala a unei societati si transparenta ei,respectiv adevarul care o sustine,cu cat o tara are presa mai libera si justitia mai eficienta,cu atat este mai Mare.Pe de alta parte,daca o societate este abrutizata de niste calai,de niste naparci,scursori lichele,drojdia sociietatii,cu o presa vanduta sau timorata,economia este  la pamant,oamenii sunt nefericiti.Tie iti doresc vise  placute visule urat.

# 992 date 12 February 2014 19:30 +8

Transparenta zici ..... anul trecut, examen UNBR inexistent de jure .... unii, nota initiala 4, dupa contestatie, nota 7. Zici ceva mai \"avocatule\" ?

# LM date 13 February 2014 10:47 +3

Asa este , eu am fost unul dintre ei . Am fost furat de dreptul de a profesa o profesie pentru care sunt pregătit . De trei ani mi se fura acest drept, am hotărât sa nu mai particip la mascarada numita examen admitere barou o făcătură ordinara. Sa va fie Rușine organizatorilor.

# Ultimul Charlot date 13 February 2014 16:26 +3

Cica s-a sesizat DNA si va verifica corectitudinea tuturor examenelor din 1948 incoace la toti traditionalii. Nu spera sa gaseasca nimic penal acolo, se pare ca nimeni niciodata nu a fraudat in vreun fel examenele, nu a luat si nu a dat nimeni mita, ci se doreste doar sa se dovedeasca cat sunt de corecti. Sa se stie...

# 992 date 12 February 2014 19:32 +10

Monopol .... de ce florea & acolitii au monopolul unei profesii liberale ? Zici ceva mai \\\"avocatule\\\" ?

# 992 date 12 February 2014 19:38 +7

http://bota.ro/wp-content/uploads/2014/02/VESNICA-FOLOSINTA.pdf - individul care a putut sustine o asemenea ineptie juridica (si nu numai) v-a condus pe voi, asa-zis avocatii milenari ? Ar fi trebuit sa-si rupa in mii de bucati hartia pe care scria ca e avocat si apoi sa le inghita. Sunteti jalnici, unii dintre voi. Rusinos sa aveti asemenea lideri.

# visu date 12 February 2014 19:10 +3

Daca atat ai inteles 31-le, imi permit sa te fac fals 31, caci avocat te-ai facut singur.

# avocat traditional date 12 February 2014 19:33 -4

Mai nea Pompi,nu prea ai dreptate cu plangerea,cu referire la art.196 Cod penal.Nu prea sunt intrunite elementele constitutive ale acestei infractiuni.Vezi,in noul cod penal exista doua infractiuni la care ai fi putut face referire(desigur pentru o fapta de dupa 1 febr.2014).Aceste infractiuni se potrivesc de minune spetei dumitale.art.277 ori art.304(mai este de studiat in aceasta privinta).Ce te faci daca Bujorean iti face o plangere pe art.286C.penal.(dupa mine fara sanse) si vei fi chemat toata ziua la parchet?Oricum te felicit ca ai avut initiativa cu aceasta plangere ,cel putin in legatura cu circul mediatic.Nu stiu daca inceputul asta de drum este de bun augur,dar si eu zic ,precum altii,ca parchetul ar trebui sa isi faca meseria fara presa.Un simplu comunicat de presa este si legal si suficient.

# traditional?? date 12 February 2014 21:17 +1

bai omule mai lasa scrisul ca esti jalnic. te dai avocat si nu esti, ba cica traditional. auzi fraiere, traditional e si parizerul si-l maninca doar cainii ca e foarte prost.daca te crezi parizer semneaza in continuare cu traditional inept. 

# mai nea Caisa date 12 February 2014 19:40 0

Mai, nea Caisa, tu stii ca esti paralel cu dreptul, de ce te bagi in seama cu cei mari ? Nu vezi ca macane ?

# saracu avi date 12 February 2014 19:42 0

saracu avi, a auzit si el de noul c.p. !!!

# avocat traditional date 12 February 2014 20:01 +1

Asa imi trebuie daca ma amestec in tarate.Am vrut sa fiu obiectiv,sa nu atac pe nimeni si am primit ce am meritat.Se pare ca la tine merge de minune chestia ca orice fapta buna trebuie pedepsita.Vai de caracterul tau!!!

# Vava date 12 February 2014 21:26 +5

Mai, \"avocat traditional\", desi ne-ai denigrat gratuit de foarte multe ori, nu e pentru prima data cand observ si latura buna a ta. In mare, cred ca nu esti un om rau si am convingerea ca daca ar fi depins de tine, ambele uniuni isi vedeau linistite de treaba. Ce nu poti tu insa accepta, probabil din orgoliu, lasand la o parte polemica cu privire la \"infiintare-neinfiintare\", e vizibil si de pe luna si anume: structura condusa de Florea a devenit una de tip mafiot. Pe langa \"examenul\" pe care il promoveaza doar pilosii si cei care dau spaga, mai si depinzi de bunul plac al vreunui \"indrumator\" spagar pentru a putea profesa, etc. Corifeii traditionali si-au dat seama ca se pot imbogati nu prin munca de avocat, ci prin spaga primita de la licentiatii in drept. Acesta e in realitate motivul pentru care ar face orice sa elimine concurenta legalei UNBR-Bota. Restul e mani******re pura !

# mihail date 18 February 2014 01:18 +1

Eu sunt DIN UNBR-BOTA,SPER SA NU SE SUPERE CEL CARE CRITICA\"TRADITIONALUL\",NU ESTE FRUMOS SA NE SUSPICIONAM SI SA NE JIGNIM.A SPUS CA ESTE TRADITIONAL DOAR CA SA SE VADA CA ESTE DIN CEALALTA \"TABARA\",NU ERA CAZUL SA NE DAM MAI DESTEPTI DECAT SUNTEM.

# NICUSOR DE LA GALATI date 12 February 2014 20:10 +1

Da ci bini iti sta tatati cu catuse!!!!!!! :D :D :D :D

# tatati date 12 February 2014 20:34 0

asta am vrut sa zic si eu ,,tatati,, (hi,hi,hi)

# cucu date 12 February 2014 20:30 0

După cum se poate observa Bota  vrea să trăiască toată viața numai din donații și daune ”morale”. Auzi dom-le Bota, dar e moral să te amesteci cu toți infractorii și să încasezi de la mii de oameni fără să oferi ceva în schimb?

# cucule date 12 February 2014 20:33 +2

avi, tie ti-am preda ceva gramatica ! pe gratis, cu bani de la UE pt handi kpati

# un avocat adevarat traditional date 12 February 2014 21:20 +9

ce societate de hoti. in locul lui bota ar fi trebuit sa fie florea. nu are acte de infiintare, pacaleste statul si incaseaza oficii , are cif-uri false la unbr dovedite, scoate reviste dubioase pe care fraierii sunt obligati sa le plateasca, modifica legi etc.

# Dr.Botomei Vasile,www.unbr.info date 12 February 2014 21:44 -1

Cand Botomei era arestat  Bota sa bucurat. Nu a fost bine Bota sa te bucuri de nedreptatea altuia. Cat priveste trimiterea in judecata a procurorului Bujorean,nu te astepta sa se intample ceva. Invata sa ierti si sa uiti ca  asta conteaza cel mai mult! Uite acum se modifica Legea 51/1995 dupa modelul  pe care l-am publicat la teza de doctorat.  Salutari de la www.unbr.info! Custima,Dr.av.Botomei vasile

# sa bucurat date 12 February 2014 22:08 +2

Asa e, agramaticus, ,,sa bucurat,, ! ,,CUSTIMA,, TE ANUNTAM CA VOM INTRA INTOATE CELE 6 DOSARE ALE TALE SA LE POVESTIM JUDECATORILOR CUM AI FURAT TABELELE NOASTRE SI AI INSELAT JURISTII !!! Tu si cu celalalt SYSY di Bacau !!!

# saracu dottore date 12 February 2014 22:12 +2

saracu botomiel, penitenciaru ii sufla in ceafa si el ,,schimba legi prin teze de dottorat,, !!! Auzi, ,,sa bucurat,, !(hi,hi,hi)

# obiectiva date 12 February 2014 22:03 +2

asa e acolo , in zona botsani si suceava........cam ca la tiraspol !!!!

# obiectiva date 12 February 2014 22:04 0

la prima benzinarie cand intri in jud,. BT cand vii din zona civilizata a tarii........NU exista nici o toaleta publica...........

# Ultimul Charlot date 13 February 2014 16:31 +1

posibil sa fi fost cazut semnul de toaleta pt femei, si tu bulverata ai fugit in papusoi...

# obiectiva date 14 February 2014 07:57 0

exact acolo am fost directionata de catre angajatii benzinariei........

# client date 12 February 2014 23:57 +3

Vai de capul vostru avocati zis traditionali. Habar nu aveti de drept, niste lichele puse pe inselat si jecmanit de bani fraierii. Prefer de o mie de ori pe cei de la bota, corecti si se tin de treaba. Pe voi zis traditionali nu va gaseste nimeni, va lasati clientii fara aparare si mai faceti si intelegeri intre voi de vanzare a clientilor. Niste terche berchea sunteti, hoti mincinosi traditionali.

# www.unbr.eu date 13 February 2014 00:07 0

www.unbr.eu UNIUNEA NATIONALA A BAROURILOR DIN ROMANIA  site partener : www.bota.ro site Sindicatul Independent al Juristilor din Romania 

# www.unbr.eu date 13 February 2014 00:08 0

www.unbr.eu UNIUNEA NATIONALA A BAROURILOR DIN ROMANIA  site partener : www.bota.ro site Sindicatul Independent al Juristilor din Romania 

# crustaceu date 13 February 2014 08:28 -1

cred ca bota trebuie sa mearga inaite, dar sa fie mai agresiv, odata  ce procurorul timpit pierde, va fi nevoit sa spuna  cine l-a platit pentru magaria lui!, nu el, statul roman trebuie dat in judecata, si pe civil, cu raspunderea  aia sfanta cu comitentul si prepusul, sa se twrmine odata cu imixtiunea asta! si apoi itiativa legislativa, cred sincer ca ne vor sustine si multi traditionali de buna -credinta, 

# tupeus agramaticus date 13 February 2014 10:14 +1

Ceea ce ne surprinde pe noi este tupeul analfabetului care se tot ia de Bota : ,,EXCROCULUI,, !!! ,,Excrocule,, da-ti numele sa te reclamam la autoritati ! 

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 10:41 +1

[quote name=\"tupeus agramaticus\"]Ceea ce ne surprinde pe noi este tupeul analfabetului care se tot ia de Bota : ,,EXCROCULUI,, !!! ,,Excrocule,, da-ti numele sa te reclamam la autoritati ! [/quote] Numele meu este Ilie CRISTESCU, al tau este \"tupeus agramaticus\", asta spune totul, \"curajosule\" anonim !

# crustaceu date 13 February 2014 10:54 +2

pentru ilie cristescu: cred ca  sunteti tare limitat domnule, desi vi se potriveste mai mult apelativul de nevertebrat,  cred ca sunteti foarte complexat, nemaivorbind de  prostia crancena,bota e mare  chiar si cu noroiul pe care il arunci, vzi sa nu ti se intoarca  peste ochi

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 12:52 -4

Ca Bota Pompiliu este un EXCROC este dovedit si de faptul ca s-a inconjurat de alti excroci ce s-au autodenumit \"avocati\". Incredibil este ca statul roman doarme si tolereaza aceasta excrocherie care este un fel de caritas. Excrocul de Bota a prevazut prin actul de infiintare a Asociatiei Bonis Potra, cea care a infiintat baroul constitutional si infiintarea de saloane de cosmetică şi masaj, asa ca poate mergeti sa va faca un masaj la buzunare EXCROCUL. Sau v-a facut deja \"masajul la buzunare\" cand v-a primit in rahatul lui organizatie si v-a prostit ca va face avocati. Se pare ca excrocul a reusit performanta sa faca din \"rahat\" ... \"avocati\" !

# oarecare date 13 February 2014 13:15 -2

Voiau sa infiinteze ei si notariate, care sunt infiintate exclusiv de catre Ministerul Justitiei ... Va dat seama ce hotarare legala de infiintare au avut, de aceea a si fost anulata infiintarea fundatiei. Plus ca judecatoarea cred ca a vazut ca vrea sa infiinteze \" baruri \", nu barouri, mai adecvat pentru Balesti, Jud. Gorj, unde organul genital al ma-sii o fi si satul ala. Plus ca proprietara casei habar nu avea cine e Bota, il stia sotul ei, care a si murit intre timp... Made in China ( pe vapor ).

# Lolo date 13 February 2014 16:38 +1

Da, frustratule irecuperabil, ar fi fost foarte bine daca Bota ar fi reusit sa infiinteze si notariate ! Ar fi scapat si profesia de notar de cangrena care a cuprins-o. In opinia ta, de om bolnav la cap, e rau daca vrei sa liberalizezi doua caste securisto-mafiote. Romanii, in general, sunt niste lasi si acest aspect se observa si la studentii de la drept. In loc sa iasa in strada si sa protesteze impotriva castelor mafiote ale avocatilor si notarilor, stau in banca lor ca niste lasi si se mai plang de faptul ca mii de juristi vor fi someri.

# tipatescu date 13 February 2014 13:24 +3

Stima te dom dar cei care conduc UNBR Traditional cum ar putea fi etichetati avand in vedere modificarile abuzive ale statutului, purtarea abuziva fata de avocati? Dar despre modul cum se organizeaza examenul nu faceti nici un fel de referire? Este usor sa arunci cu noroi in Bota. Dar cred ca fiecare din cele doua organizatii au problemele lor - foarte importante care nu mai pot fi rezolvate la nivel de uniune. Cred ca sunteti foarte deranjat de persoana Bota si mai putin de structura infiintata de el si de cei care l-au sprijinit. si un ultim aspect: ce facem cu toata practica care arata ca UNBR - ul infiintat de domnul Bota functioneaza legal? Ce facem cu legea 51 care este doar de organizare si functionare? Ce facem cu situatia juridica a UAR care nu a fost infiintata conform dispozitiilor legale? Ce facem cu barourile judetene care au CIF emis pe baza unor acte normative din perioada comunista? Cred ca acestea sunt problemele care trebuie sa preocupe juristii din ambele tabere. 

# NEA LIE date 13 February 2014 14:40 +1

Nea Lie, cred ca ,,excroc,, e invatatorul care v-a trecut in clasa II-a primara !!! Pe tine, pe avi, nicusor, BI, polo, gigi !!!

# crustaceu date 13 February 2014 12:58 0

 propun  cristescule sa ne intalnim da-mi nr de telefon sa verifici  dac macar o data  in vita ai realizat ce am realizat eu  profesional, mii de aomeni din tara asta,  initiative legislative, exceptii de neconstitutionalitte etc si apoi sa mergem in instanta pentru daune, ca m-ai jignit ce zici esti barbat sau doar impotent mintal si profesional?

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 13:10 -1

Mai domnu\' crustaceu, sa fii tu chiar EXCROCUL ???? In ce priveste ce ai realizat tu profesional, felicitari, dar un singur lucru nu ai realizat: nu ai reusit sa ajungi avocat. Pentru asta trebuie sa ai un anumit nivel de pregatire dar tu ai dovedit ca ai doar bani pentru donatie la EXCROC.

# bibicu date 13 February 2014 14:17 +2

Oarecare zis avortat tradotional, acum iti zici ilie cristescu? Vai cat de inspirat esti iliuta....nume de milog la usa conului florica.

# LIcu date 13 February 2014 16:21 +1

Mai, \"poezie de Ilie\", tu chiar nu realizezi cat esti de penibil ?! Agramatule, se zice \"escroc\" si nu \"excroc\". Tocmai tu ti-ai gasit sa vorbesti despre \"un anumit fel de pregatire\" ?! Ciobanule !!!

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 18:04 -1

Bine, cum vrei tu. Deci, corect este ESCROCUL BOTA Pompiliu. Multumit ?

# nea ilie date 13 February 2014 13:22 +2

ăi, nea ilie, nu ai inteles ca astia rad de tine ca esti agramat ? se spune escroc ca tine, nu excroc ca bota ! (hi,hi,hi) 

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 18:05 -1

Bine, cum vrei tu. Deci, corect este ESCROCUL BOTA Pompiliu. Multumit ?

# nu lie date 13 February 2014 18:09 0

nu cum vrem noi, cum e gramatical corect: escrocul de lie, obsedatul de Bota !

# NICUSOR DE LA GALATI date 13 February 2014 13:29 +1

I AVETI OI CU MODOVENII!!!????? EU AM DREPTATI, LU BOTA TARI BINI-I STA CU CATUSE!!!!SA MOR EU!! :D :D :D EU MACA CISTIG LA PACANELE DA VOI FRAIERILOR VAD CA TOT RIDICATI UNII DIN VOI OSANALE LU BOTA CARE DIN CE SE VEDE V-A  INSELAT  SI DUS CU ZAHARELUL!!!!! :D :D :D !! SI INCA CEVA, MODOVENII SUNT FOARTE DESTEPTI SI NU E CAZUL SA DAU EXEMPLE :P !!!!

# gigi date 13 February 2014 13:45 +1

BOTA IN CATUSE ! MAI RAMANE SA IL VAD SI PE BASESCU LA FEL !

# gigi date 13 February 2014 13:48 +1

BOTA IN CATUSE ! MAI RAMANE SA IL VAD SI PE BASESCU LA FEL !

# gigelus date 13 February 2014 15:11 +1

in catuse merita sa-l vedem pe ministru necinstit predoiu de mina cu florea.

# crustaceu date 13 February 2014 16:21 +2

pentru nea ilie, eu sunt femeie, ma cheama claudia,  14 ani am fost cj, multi bosorogi si timpite de la baroul mare au vrut sa ma ia de stagiara, insa nu am vrut sa bag bani nimanui in buzunar pe munca mea, asa ca mie mi se pare ok bota, as fi vrut sa am ideile lui care nu sunt deloc rele dar oricum nu esti barbat ca nu mi-ai dat nr de telefon , chiar vreau sa vad ce mare rahat ai facut pe lumea asta juridica, doar cine nu stie carte manaca asa cu polonicul

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 18:11 -2

Doamna Crustaceu, sunt multi consilieri juridici de pe la fostele CAP-uri care s-au dus la EXCROCUL (sau ESCROCUL) si infractorul BOTA Pompiliu sa-i dea \"donatia\" pentru a-l face pseudo-avocat etnobotanist.

# Doru date 13 February 2014 18:23 +1

Ilie, tie chiar nu ti-e jena sa mai comentezi dupa ce te-ai facut de KK ?! Esti si agramat(cauta in dictionar sa vezi ce inseamna) si fara rusine. Cata spaga ai dat ca sa te primeasca flocea in stana lui ??

# Ucsetsirc Eili date 13 February 2014 20:54 +4

Bai fraiere, de unu\' Zegrean, actual sef de CC a Romaniei, ai auzit ? Ce practica juridica are respectivul ? A fost consilier juridic la BJATM Bistrița (COMAT) (1980-1984) și apoi la ELECTRICA Bistrița (1984-1988). Din \'88, avocat la structura condusa de Flocea in zilele noastre. Adica in urma serviciilor prestate catre Secu, a fost mutat in alta turma. Mare dobitoc esti ilie ..... asa-zis avocat de turma flocista-securista. provoci greata ....

# tipatescu date 14 February 2014 08:23 0

Stimata doamna Claudia cum pot lua legatura cu dumneavoastra pentru a discuta anumite probleme legate de activitatea avocatiala ? Este o discutie privata care nu isi are lucul aici. In alta ordine de idei aveti foarte mare dreptate referitor la situatia consilierilor juridici si la prigoana la adresa lor manifestata de marii avocati conducatori de osti.

# crustaceu date 13 February 2014 19:35 0

 bai, ilie, esti mai prost si mai impotent decat credeam, eu am fost cj la cele mai mari s.uri din bucuresti, boule, de ce nu vrei sa ne intalnim ? e usor sa te ascunzi si sa mananci rahat pe gratis ca tine. dar sa vedem ce a facut fiecare profesional, vezi ca ti-e frica, eu nu am luat divorturi si oficii in viata mea bai bula ( e cu alta litera)

# pa pici date 13 February 2014 19:37 0

Mai avocat 31 zis si Doru,ai un fiz cu ovinele si cu gramatica.Mai stim noi unul cu fixatii gramaticale,dar ala e condamnat si are timp sqa scrie prostii pe net.Tu,daca ai timp destul,pune mana pe carte si invata sa fii civilizat.Apoi daca mai ai timp invata si intra in avocatura.La bota ai sansa sa fii un membru al staulului satesc.

# Bai, acesta date 13 February 2014 22:10 0

Hei, \"pa pici\" alias \"avocat traditional\", pana la urma nu mai sunt atat de sigur ca ai si o latura buna. Cred ca m-am inselat...

# Ilie Cristescu date 13 February 2014 20:27 -2

Impostorii de la adunatura INFRACTORULUI condamnat Bota Pompiliu, EXCROC de profesie, fac spume - spume; Sa faca pana le-o creste par in palma ! :lol:

# Georgescu Marin date 13 February 2014 20:38 +2

ilie de la scularie a invatat sa scrie pe net. ba vezi ca l-ai confundat pe florea cu bota. si apropo nu degeaba rid cei de la bota de voi ca sunteti analfabeti \"EXCROC\"?? sa mori tu ca asa se scrie ?? mare prost de om poti fi. pune mina  si invata cum se scrie  corect. auzi \"EXCROC\" doamne cati analfabeti au ajuns la florea doar pe bani si pile . asa de cititi sunt incat nu stiu nici macar sa scrie .  rideti oameni buni de cei care vor sa va acorde asistenta juridica, clanul pilelor flociste, ca ei nici limba romana n-o cunosc.

# crustaceu date 14 February 2014 07:28 0

chiar asa de rusine iti e ilie cu statutul si numele tau, de nu vrei sa dai nr de telefon? sau ti-e teama de un proces, pt tot ce scoti din tastatura, cap, n-ai,  ca ai gandi, cred ca daca iti aflam numele  o savedem o lista lunga cu cei care te fac excroc pe bune

# BI date 14 February 2014 11:31 +1

ESCRÓC, -OÁCĂ, escroci, -ce, s. m. și f. Persoană care înșală pe alții și își însușește, prin mijloace frauduloase bunuri străine; pungaș, șarlatan. – Din fr. escroc. Referitor la Dl. Bota pot să spun că a făcut niște erori  timp de 10 ani, altfel nu pot să-mi explic de ce nu sunt acceptați membrii barourilor sale în instanțe și parchete. Dacă apela la specialiști în dr. civil și se lămurea cum e cu înființarea unor Barouri de către un ONG, poate schimba ceva sau se lăsa păgubaș.. Acest personaj nu a fost în măsură să apară la un post de televiziune de top (doar la OTV) unde să explice cum stau lucrurile, nu a fost acceptat ca partener de dialog de către nimeni și uite unde a ajuns. Este hărțuit, arestat, condamnat și batjocorit de 10 ani. În tot acest interval de timp au fost mai mulți miniștrii la Justiție, dar nici unul l-a primit, el săracul se luptă doar pe LUJU. În schimb are minte pt. a primi DONAȚII și are și de la cine. Păcat, la început era înconjurat de oameni de valoare, 

# Banciu date 14 February 2014 11:45 -2

Pt \"BI\"-IRECUPERABIL-Care sufera de o boala nevindecabila, p.ext. de un defect moral ce nu (mai) poate fi vindecat. Esti, pur si simplu, IRECUPERABIL !!!

# 992 date 14 February 2014 11:57 -1

Mai BI, 2 chestii-s indubitabile : 1. barourile lui nea florea, desfiintate-n \'48, nu au fost reinfiintate NICIODATA ; 2. La momentul infiintarii barourilor de catre ONG a lui Bota, NU ERA INTERZIS ASA CEVA. Ce ai vrea sa-ti spuna \"specialistii\" in drept civil ?? Pe deasupra, zeci de magistrati au confirmat legalitatea acestor barouri. Pana una-alta, ei impart dreptatea in tara asta si nu poti sustine ca toti sunt idioti. Tu, si altii, nu vreti sa intelegeti (sau nu puteti) sau dupa caz, NU VOR a intelege un fapt simplu : cineva, Bota sau altcineva, nu e important aspectul, la acel moment, a speculat un vid legislativ, cum tocmai unii magistrati au spus in mod obiectiv. Ca inteligenta juridica, 10+ ptr. mintea respectiva. Traim cumva vremurile inchizitoriale, cand adevarul ce nu convine puterii cu comportament mafiot trebuie strivit si sustinatorii sai arsi pe rug (actualmente bagati in puscarie) ?? Asa vezi tu lucrurile si situatia de fapt ?

# tara formei fara fond date 14 February 2014 20:28 0

Degeaba va tot legati de Bota.Trebuie sa stiti ca nu singur a pornit aceasta structura, a lucrat o intreaga echipa de juristi si avocati.Printre care si maestrul Cerveni. Asa ca cei ce nu stiu, mai bine sa taca din gura si sa nu latre aiurea.

# 992 date 15 February 2014 01:05 +1

Unii mai stiu chestia asta. Cerveni nu mai e pe lumea asta. Bota a ramas cam singur in lupta asta ca lider, din pacate. Insa a fi pedepsiti se tot cauta sa fie si altii pe langa el. Stratagema-i veche de cand lumea, loveste-n lider ca sa dispersezi/intimidezi oastea.

# B ou lu I date 14 February 2014 12:05 -2

Draga B oul I, Bota a fost cercetat in 10 dosare penale pentru inselaciune si a fost gasit nevinovat; Sentinţa pen. definitivă nr. 1251 din 15.12.2010 a Judecătoriei Sect. 1 Bucureşti: ,,referitor la infr. prev. de art. 215 al.1,2 C.P. nu sunt întrunite elementele constitutive sub aspectul laturii obiective, întrucât nu se poate vorbi de existenţa vreunui prejudiciu în patrimoniul persoanelor care participă la concursurile organizate de Bota Pompiliu, câtă vreme aceste persoane cunosc la înscrierea la concurs natura organizaţiei conduse de petent şi acceptă în aceste condiţii să plătească sumele solicitate pentru a fi înscrişi la examen, organizaţia petentului neavând un caracter obscur, clandestin.”

# 992 date 14 February 2014 12:18 +2

BI, incearca sa intelegi niste aspecte simple din societatile umane. Toata tevatura cu barourile infiintate de Bota este legata EXCLUSIV de problema banilor : oficii, spagi la examene & stagiatura, INPPA (care nu are alt rol decat de a mulge bani din buzunarele avocatilor), taxele de barou (alta jecmaneala), traficul de influenta sub nenumarate aspecte, sifonarea de bani de la soc. de stat prin consultanta oferita de casele de avocatura desi respectivele societati au aparat juridic propriu salarizat gras, retrocedarile (inca existente pe bani ff buni). Multi shmecheri din org. lui florea au construit adevarate retele de influenta (politica, notari, executori, magistrati, profesori univ.) din care au scos si scot bani grei de tot. Tu ai impresia ca toti astia vor sa-si piarda privilegiile & sursele de bani din cauza unuia ca Bota si a celor din structura sa ?? Incearca BI sa fii realist si obiectiv, nu visator si rau intentionat. Asta in cazul in care te respecti si respecti pe altii.

# Lolo date 14 February 2014 13:51 +2

\"992\", argumentele tale juridice (si nu numai) sunt, ca de obicei, de nota 10. Cu toate acestea, vor fi ignorate, in continuare, de IRECUPERABILII \"BI\" si \"oarecare\". Pe acesti indivizi nici macar nu-i intereseaza adevarul. Singurul lor scop vadit este acela de a denigra, la infinit, legala UNBR-Bota. Este cat se poate de limpede ca ambii sunt niste frustrati care si-ar dori ca barourile noastre sa dispara. Argumentele si dialogul civilizat ii lasa rece.

# 992 date 14 February 2014 14:38 0

\"Lolo\", in parte, asa este, argumentatia juridica si de fapt sustinuta pe aici de membrii onesti ai uniunii legal infiintate seamana a \"urlet in pustiu\", indivizii ce se ascund in spatele acelor porecle fiind lipsiti de bun-simt, buna credinta si profesionalism in sustinerile lor, poate chiar capacitate intelectuala foarte redusa sau un amalgam din toate acestea. Important este rezultatul : prostie, rautate, minciuna si ipocrizie diseminate in spatiul public, cu scopul de a denatura realitatea sub multiple si complexe aspecte.

# 992 date 14 February 2014 14:57 0

\"Lolo\", pe de alta parte, deloc de neglijat, am in vedere tertzii-neutri, care la un moment dat pot deveni partizani ai adevarului si onestitatii, membrii de buna credinta si profesionisti de la traditionali, politisti si magistrati si, nu in ultimul rand, chiar pe cei care fac parte din uniunea legal infiintata. Respectul nu se cumpara, se castiga cu greu si se pierde foarte usor. Stiu ca este o batalie extrem de grea, dusa cu mijloace perverse, profund incorecte de catre inamicii adevarului si corectitudinii insa ripostand cu inteligenta, cu argumente profesioniste, obiective la care adaugam onestitatea, nutresc speranta ca adevarul va avea din ce in ce mai multi sustinatori si ticalosia va fi, daca nu zdrobita, macar vlaguita, discreditata si pusa la locul sau, in cosul de gunoaie morale.

# Lolo date 14 February 2014 15:23 +1

Ai dreptate.

# excorcus date 14 February 2014 12:07 -4

Deci Bota nu e nici escroc, nici excroc ! Sa vedem cati ani de puscarie vor lua Lobotomiei si Nimernicu pentru excrocherii !

# M.M- pentru excorcus” date 15 February 2014 20:49 +1

Nu te precipita! Este usor sa arunci vorbe în vînt . Analizeaza !

# crustaceu date 14 February 2014 13:39 +1

 eu nu inteleg  ce avem cu bota, daca e bine sau rau ce face, cand de pe urma lui pot beneficia inclusiv traditionalii daca ar fi destepti si ar dori sa practice avocatura in conditii de profesionalism si onestitate, de ce sa obosesti latrand cand poti sa obosesti construid ceva magnific impreuna, pentru care sa ramanem in istorie, eu am ramas cu multe  sustineri  juridice , schimband prac****** tmb sau a cab pe multe rspete  si sunt foarte mandra de asta, chiar am fost membru fondator si am ajutat la aparitia legii cj

# B.I. date 14 February 2014 17:00 -2

. a speculat un vid legislativ?, dar cum, nu existau barouri? OARE?. Dacă ar fi fost așa cum spuneți voi atunci oricare și toți am fi putut înființa propriul Barou. Dacă Bota și alți genii ai dreptului ar fi promovat examenul de intrare în Barourile existente și reglementate de L 51/95 și văzând că acolo este o mafie, ar fi ieșit din structură câțiva și ar fi înființat o structură paralelă, aș înțelege, dar el și cu alți șmecheri nu au dobândit calitatea de avocat în condițiile legii și ca urmare nici nu puteau acorda altora ceea ce ei nu aveau. Legea și cea veche și cea nouă reglementează strict modalitățile de înființare a unei persoane juridice, fie ea și de drept privat. ONG-urile lui Bota au dobândit personalitatea juridică prin înregistrare într-un registru ținut de Judecătorie. Dar UNBR -ul și Barourile nu. Aceste entități au fost înființate prin Hot.AG. Aceasta (hotărârea) nu poate atribui personalitate juridică pt. că nu este prevăzută în mod expres de către legea civilă, așa 

# B.I. date 14 February 2014 17:16 -2

Continuare: așa cum rezultă din legislație, jurisprudență și doctrină. Dacă Bota ar fi respectat întocmai legea nu ar fi fost condamnat la închisoare. Ați văzut și voi că deși a spus că va scăpa, nu a fost așa, dimpotrivă este hărțuit până în ziua de azi. Profesorul E. Chelaru, în Cursul universitar Drept civil, Persoanele, p.188,  explică într-un mod foarte clar ce înseamnă înființarea ”printr-un alt mod reglementat de lege”. Așa au stat lucrurile și sub imperiul vechii legislații. Este tot atât de adevărat că și noi suntem de vină, nu degeaba instanțele spun că noi am cunoscut situația juridică a barourilor lui Bota, cel puțin în ce-i privește pe cei care au intrat în ultimii ani în aceste structuri. Dar nu-i nimic, Dl. Bota are tot timpul din lume să ne demonstreze prin hot. jud. pronunțate de instanțe legalitatea structurii sale. Succesuri!!!

# 992 date 14 February 2014 17:56 0

Mai BI, tu ori nu ai capacitatea intelectuala / profesionala sa intelegi, ori esti de o foarte mare rea-credinta si ipocrit. Poate ne spui, din \'48 incoace, cand, cum si cine A INFIINTAT BAROURI in tara asta. BTW, care este situația juridică a barourilor infiintate de Bota ?

# Lolo date 15 February 2014 00:44 +2

Ai vazut ? Indiferent cate argumente indubitabile i-ai servi, \"BI\" va repeta mereu aceleasi elucubratii. Spre exemplu, acest individ sustine ca \" Daca Bota ar fi respectat intocmai legea nu ar fi fost condamnat\". Ce nu spune, acelasi individ, e faptul ca, inaintea condamnarii abuzive, aprox. 14 instante au statuat definitiv faptul ca Bota a dobandit calitatea de avocat in mod legal. Acesta e, in esenta, si motivul pentru care Bota s-a adresat Curtii EDO. In plus, ai impresia ca \"BI\" a picat de pe luna in Romania si nu stie ca justitia e plina de judecatori corupti si lasi, care protejeaza efectiv si cu nerusinare entitatea ultracorupta si ilegala-flocea, fara a-i interesa daca au acte de infiintare sau nu. Cu toate acestea, din fericire, exista si destui judecatori corecti care prin sutele de hotarari pronuntate au legitimat definitiv UNBR-Bota, aspect care il deranjeaza enorm pe individul,\"BI\", si de aceea l-a trecut sub tacere.

# Lolo date 15 February 2014 00:48 0

erata: \".....entitatea.....daca ARE acte de inf.......\"

# 992 date 15 February 2014 02:16 -2

Ramane valabil ce i-am spus la 17:56. Atata poate, atata face, ii place pesemne sa fie catar.

# pt BI date 14 February 2014 20:49 +3

BI tu citeste-l pe chelaru si pe dom profesor florea ca sunt sublimi, pacat ca nu inteleg dreptul. Cind o sa studiezi si o sa intelegi dreptul in profunzime atunci da spui despre bota ce si cum. Din pacate tu si profesorii tai habar nu aveti de drept, nu stiti decat sa santajati judecatorii in stil securist, da va laudati si da pretindeti ca sunteti profesori. Din pacate numai lauda e de voi ca practica demonstreaza contrariul. Nu sunteti infiintati.

# Adrian date 14 February 2014 17:39 0

Domnilor, va marturisesc ca nu fac parte nici din structura Florea si nici din Bota; dar citind randurile pe care unii din Dvs le-ati scris, va marturisesc ca, in calitatea mea de consilier juridic, prefer sa profesez pe mai departe in actuala structura, decat sa fiu coleg cu aceia care coboara discursul la un nivel abject. Nu cred ca folosind invective unii la adresa celorlalti, veti reusi sa depasiti aceasta faza. Si unii si altii va confruntati cu aceleasi probleme: taxe, ingradirea drepturilor voastre, fortati sa se aboneze/sa cumpere publicatii editate de mai marii vostri. Poate ca a venit momentul sa va ganditi la solutii care sa ridice prestigiul acestei bresle si totdata, sa faceti legislatia in ce va priveste- mai permisiva. As fi interesat sa dialoghez cu Dl Tipatescu si dna Claudia. Tururor numai bine

# 992 date 14 February 2014 17:58 0

\"Adrian\", la cine te referi cand vb de \"nivel abject\" ?

# dorin date 14 February 2014 19:23 +2

adrian se refera in mod sigur la avocat traditional. 

# tipatescu date 17 February 2014 14:47 +2

Stimate domn mi-ar face mare placere sa discut intr-un cadru privat cu dumneavoastra. Si eu am fost consilier juridic. Eu am ales altceva motivat de faptul ca eram foarte limitat in a profesa. Cu toate ca a fost o decizie care a produs destula suferinta si umilita nu regret ca am ales alta cale. Este adevarat ca razboiul barourilor este unul purtat mai ales de anumiti conducatori, pe fondul lipsei de reactie a autoritatilor. Sper sa existe o modalitate de a putea lega o conversatie privata. Cu stima!

# crustaceu date 15 February 2014 09:30 +1

 pt d-nul aderian   puteti sa imi scrieti pe dianedelcu@yahoo.fr

# Mircea PELEA date 15 February 2014 20:25 +4

Eu, cred ca \"razboiul\" dintre cele 2 barouri s-a incheiat. In Occident , functioneaza barouri paralele fara nicio problema. Asadar,  UNBR ROMANIA  inseamna functionarea legala a Baroului Traditional si al celui Costitutional  care, AMBELE , functioneaza conform prevederilor Legii nr. 51/1995.

# Mircea PELEA date 15 February 2014 20:33 +3

In nicio tara civilizata  membra a U.E. nu poate fi incatusat si umilit un avocat-presedinte al unui barou paralel asa cum se intampla in Romania, in cazul domnului BOTA. Trebuie imperativ ca aceasta batjocura la adresa a celor peste 2700 de avocati din baroul paralel, oameni care si-au sustinut dupa absolovirea facultatii de profil si examenele de stagiar si definitivat, ca sa nu mai vorbim de avocatii din UE , care au sustinut examen la UNBR BOTA, si care functioneaza perfect in UNIUNE.  Si, atunci, se pune intrebarea fireasca cine pe cine derajeaza si mai ales de ce. 

# NICUSOR DE LA GALATI date 16 February 2014 13:11 0

VALEUUUU!!!!! NENEA CEALA CU CATUSI SI CONDAMNAT ESTI PRESEDINTI DI BAROU???????? DOMNI CE-O AJUNS AVOCATURA ASTA!!!!! PAI INSEAMNI CA ORICI CONDAMNAT POATI FI PRESEDINTI DI BAROU!!!! :roll: :sigh:

# alex date 19 February 2014 22:50 +2

salut... am si eu o intrebare,, cum se desfasoara examenul la baroul constitutional? dc nu publica si ei sub dupa examniare , un barem, cati au dat , o statistica ceva.. sunt interesat de aceat examen acum in martie dar nu stiu ce cerinte au..  multumesc

# pt. Alex date 20 February 2014 10:05 +2

NU ESTE niciun examen! NU există barem, toți cei care au DONAT au intrat. Se dau subiectele, se dau răspunsurile, tu nu ai altceva de făcut decât să le copiezi. Din copiere nu se poate pica. Singura cerință este să donezi. Și nu uita ca după, să înregistrezi cabinetul la Arhivele Naționale, așa ca să te țină minte lumea, să intri în istorie, că în instanțe nu vei intra. Foarte important! Participă la mitingul organizat de Bota. Nu așa ca în 2011, ci mai cu suflet. 

# examniare date 22 February 2014 19:51 -1

Pt alex-tu nu ai ce cauta la ,,examniare,, , esti a grama ticus

# Unebere varianta demo date 20 February 2014 09:50 0

Articol de pe Juridice.ro Să ne înţelegem. Noi nu suntem fani UNBR. Că nu suntem. Că are multe bube pe care nu le mai poate unge cu nicio alifie. Trebuie să le trateze chirurgical. Aia e altă discuţie. Nu e de legalitate. E de organizare. Asta nu înseamnă că nu funcţionează legal. Poveştile ălea cu desfiinţarea barourilor în ’48 bla bla bla pe care le tot repetă ad nauseam donatorii din asociaţia Donatarului sunt la fel de valide ca teoria că pe copii îi aduce barza. Să vă zicem un lucru sigur. Singurii copii pe care îi aduce barza sunt ăia care mai cred în Moş Crăciun. Şi în joaca de-a avocatura. Ce zizi nea Bota?

# pt. Alex date 20 February 2014 09:58 0

Articol de pe Juridice.ro Să ne înţelegem. Noi nu suntem fani UNBR. Că nu suntem. Că are multe bube pe care nu le mai poate unge cu nicio alifie. Trebuie să le trateze chirurgical. Aia e altă discuţie. Nu e de legalitate. E de organizare. Asta nu înseamnă că nu funcţionează legal. Poveştile ălea cu desfiinţarea barourilor în ’48 bla bla bla pe care le tot repetă ad nauseam donatorii din asociaţia Donatarului sunt la fel de valide ca teoria că pe copii îi aduce barza. Să vă zicem un lucru sigur. Singurii copii pe care îi aduce barza sunt ăia care mai cred în Moş Crăciun. Şi în joaca de-a avocatura. Ce zizi nea Bota?

# tipatescu date 20 February 2014 11:03 -2

Stimate domn, cine este un jurist adevarat, cu o gandire si logica juridica corecta apreciaza mesajul respectivului articol. Ceea ce ignora cu desavarsire respectabilul autor al articolului din care ati citat se refera la faptul ca legislatia existenta nu infiinteaza nimic; deasemeni ignora ca in statutul profesiei si in lege se stabileste ca impotriva unei practicant care pretinde ca este avocat se demareaza actiuni cu caracter penal. Ori in cazul unei exceptii a lipsei calitatii, cand aceasta se constata a fi existand, ar trebui sesizata instanta penala. Raportand acest fapt la practica instantelor in ceea ce priveste pe avocatii din UNBR 2004 rezulta ca majoritatea covarsitoare a practicii arata ca acesti avocati nu incalca dispozitiile legale.

# Badea date 20 February 2014 11:38 -2

Individul, \"pt. Alex\", e acelasi frustrat irecuperabil care posteaza si sub pseudonimul \"BI\". Ce sa vezi, acesta ne da ca exemplu tocmai comentariul unui neica nimeni, pe nume Robi Ciobanu(Ciobanu i se potriveste perfect), un diversionist ieftin care latra pe web-siteul mafiot flocist, Juridice.ro., specializat in a denigra legala UNBR-Bota si a face propaganda GANGSTERILOR entitatii-flocea. \"BI\", arunca cu laturi la alta masa !

# Ce zizi nea Bota? date 22 February 2014 19:49 0

,,Ce zizi nea Bota?,, Ce sa zizi: daca legea (3/48 in vigoare) inseamna povesti... ce sa mai vb de infiintarea floch istilor !!!

# tipatescu date 20 February 2014 11:07 -1

Articolul de pe Juridice pentru a avea un caracter nepartinitor ar trebui sa analizeze si practica judiciara in materie. Ar trebui sa analizeze intreg cadrul legislativ. Ar trebui sa ia in calcul practica unui numar foarte mare de instante care accepta avocatii din UNBR 2004. Dar cunoastem toti afilierea Juridice.ro si partizanatul dumnealor catre una din cele 2 structuri e avocati. Asa ca un demers jurnalistic motivat pe jumatate nu are valoare pentru un jurist care are principii.

# slugii lui Bota date 21 February 2014 09:49 -1

Dar afilierea LUJU nu vă este pe displac. Aici se aruncă articole cu condamnatul din când în când pentru a nu se da uitării că a fost unul care a fraierit mii de români și chiar și străini. Ce principii poți avea dacă accepți să intri în profesie fără examen?

# slugoiului \"BI\" date 22 February 2014 20:06 0

Latra slugoiule flocist irecuperabil, poate cresti in ochii lui flocea. Ba, trompeta flocista, dar despre miile de membri ai entitatii-flocea, care au ingrosat randurile acesteia, fara a sustine simulacrul acela, caruia tu, propagandistic, ii zici examen, nu spui nimic ?! Irecuperabil cum esti, repeti, ca un papagal, aceleasi ineptii. Nu te lasa...

# Avocat definitiv Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 22 February 2014 18:38 +1

Instanta nu mai putea modifica hotararea definitiva data anterior in favoare d-lui Bota Pompiliu de Curtea de Apel Suceava, decizia 324/08.09.2008, insa Bujorean Dragosi nu stia carte desi se afla intr-o functie de procuror, nu stia nici de art.1 alin.3 si  alin.5 din Constitutia Romaniei coroborat cu art. 23 pct.11 din legea fundamentala. Multi dintre magistrati sunt ca Nea Bujorean, si nu pricep de ce sut acolo in sistem, si totusi sunt magistrati. Cum va explicati aceste aberatii ? Se incalca astfel autoritatea de lucru judecat a hotararii definitive in penal care nu mai poate fi schimbata decat prin intermediul cailor de atac (art.129 Constitutie) - extraordinare-. In primul rand s-au ignorat procedurile prealabile de costituire a entitatii persoana juridica care ii permitea d-lui Bota sa functioneze, sa infiinteze barouri legal, ci ca barou si avocat conform statutului si actului constitutiv, respectiv obiectul acestuia a fost vazut de instanta.art13cp,art.2.637 si 9 alin.3C.civ 

# oarecare 3 date 22 February 2014 19:03 -1

mai nea Popa,exegetule,ia zi-ne noua,daca barourile lui bota au fost infiintate legal,primii ,,avocati,,botisti cum au intrat in avoc atura?Cum au devenit avocati primii oameni din baroul constitutional?Daca raspunzi corect,iti promitem ca nu mai facem misto de tine.

# cialis date 22 February 2014 19:32 0

mai milenarule, de ce nu ne spui cum s-a nascut primul vostru avocat ? A fost viu sau din ou ? Si cam in ce era ?

# pt cialis date 22 February 2014 20:06 +1

Baroul vostru daca e mort, putea naste vreun avocat viu ? (Legea3/48)

# cialis impo tenticus date 22 February 2014 19:53 0

cialicus impo, fa o cerere si afli. La voi Legea 3/48 e in vigoare !

# superficialule date 22 February 2014 20:13 0

Fii dracului mai atent. Nu e pentru prima data cand te iei de un coleg de-al tau, care e de partea ta. \"cialis\" ii punea acele intrebari lui \"oarecare 3\", zis si \"avocat traditional\". Ai cam luat-o razna in ultimul timp.

# oarecare date 22 February 2014 20:53 0

Cata diferenta de educatie, bun simt si politete intre membrii Bota si ceilalti ! Nimeni nu i-a stalcit sau parodiat numele lui Bota, pe cand ai sai au tot stalcit numele lui Florea, Iordachescu, etc. Nu mai am alte comentarii, e fara cuvinte, de-aia pe unii ii crede lumea avocati iar pe altii nu.

# Pacos date 22 February 2014 21:00 0

\"oarecacare\", ai devenit, mai nou, si filozof ?! Bine zici tu ca pe unii ii crede lumea avocati(flocistii), desi nu sunt, iar pe altii(din UNBR-Bota) nu, desi sunt avocati cu acte in regula.

# B.I. date 23 February 2014 12:01 -1

La ce te poți aștepta din partea unora care îl urmează pe Bota. Este suficient să îl întâlnești o singură dată și îți dai seama ce om este. Cei câțiva susținători ai lui de pe Luju (2-3) sunt la fel. Lor nu le trebuie cărți, reviste de specialitate, nu au nevoie de pregătire continuă, ei se mulțumesc cu ce le oferă Bota:limbaj suburban și șmecherie cât duce trenul. Educația nu se poate dobândi la fără frecvență, din păcate. Am mai spus-o și o repet, aș avea toată stima pentru cei care ar intra în cealaltă structură, recunoscută, după care să profeseze sub prețioasa îndrumare a lui Bota.  Și eu am luat plasă cu acest om, dar l-am părăsit pt. că este un șmecher și atât. Cine l-a uns avocat pe acesta? Dacă îmi răspundeți mă întorc în structură și îl voi mării zilnic.

# ,,mării zilnic,, date 23 February 2014 12:19 -1

BoulI, mai bine ai ,,mării zilnic,, scoala primara sa inveti sa scrii ! In ce structura esti tu daca nu ai absolvit scoala primara ? Nu cumva esti avi, polo etc? Tu ai citit vreodata statutul baroului din ,,cealalta structura,, ?

# Wagner date 23 February 2014 12:58 +1

Frustratul flocist irecuperabil, \"BI\", nu se dezminte. Mai, individ plin de tupeu si nesimtire, tocmai tu ti-ai gasit sa vorbesti despre stiinta dreptului, agramatule ! Paranoicule, repeti, ca prostul satului, aceeasi poezie de Ilie. Tu schimbi efectiv datele problemei. Esti hotul care striga hotii ! Ne-am lamurit definitiv, in sensul ca nivelul tau intelectual e foarte jos, acesta fiind si motivul principal din cauza caruia nu pricepi nimic vizavi de legalitatea barourilor.

# pt Wagner date 23 February 2014 14:01 0

BI asta nu e avocat, nu il mai bagati in seama ! E un analfabet frustrat pe care Bota l-a picat la examen !

# Avocat definitiv Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 22 February 2014 21:39 0

Inexistenta persoanei judirice clasice este certa. Nu voi reveni asupra acestui spect. Or, privind art.386 c) C.pr.pen., nepronuntarea de catre instanta de recurs asupra aspectului in legatura cu existenta la dosar a probelor intemeiate pe art.10 lit.j C.p.p.) motiv de incetare a procesului, este evident ddrept de contestatie in legatura cu neincetatea procesului de catre instanta de recurs in cazul d-lui Bota. Or, s-a cerut casarea hotararii primei instante invocand o cauza din cele justificate de art.1 alin.3 si 5 si art..23 pct.11 din Constitutie si c.p.p. reprezentand motive de incetare si instanta nu a aratat  de ce respinge contestam. Ceea ce se poate pretinde de magistrati d-lui Bota, ar fi faptul ca in dosar existau probele sau nu acele probe din care instanta putea conchide ca dispozitiile legii  erau aplicabile obigatoriu de magistartii corupti si sa vedem de le-au aplicat (art. 287 c.pp,art.4 C.p.p.,art.265 C.p.p si art.217 C.p.p.).prev.art.386 lit.d C.p.p.) ? Coruptie !...

# Mircea PELEA date 23 February 2014 21:11 0

Nu inteleg de ce atata vrajba intrucat UNBR-BOTA functioneaza conform prevederilor Legii nr. 51/1995, ba, mai mult, Baroul din Roma, in care sunt inscxrisi 1000 de evocati ce au sustinut examenul examenul de primire in avocatura la UNBR-BOTA, a solicitat printr-o adresa Ministerului de Interne - Arhivele Nationale, sa faca precizarea daca UNBR-BOTA figureaza in Arhivele Nationale. Raspunsul MAI-Arhivele Nationale este:\" UNBR-BOTA figureaza inscris LEGAL in Arhivele MAI din 2010, cu sediul in Bucuresti, str,. Academiei nr. 2-4, sect. 3, ROMANIA\" , se precizeaza in aceasta adresa datata niouembrie 2013. semnata de prof. dr. Dragan - director Ahivele Nationale ale M.A.I. CONCLUZIA: LASATI AVOCATII SA-SI DESFASOARE ACTIVITATEA IN LINISTE.

# Avocat definitiv - Popa Nicolae - Baroul Tulcea date 26 February 2014 20:19 0

Prin efect erga omnes hotararea definitiva in penal, privin autorul si identitatea de obiecta privind aceeasi fata din decize sub nr.324/08.09.2008 a Curtii de Apel Suceava, impiedica urmarirea sa din nou sub invinuirea de instigator sau complice, intrucat situatia sa penala fiind lamurita acolo sub toate aspectele si formele de participatie, se impune prin dispozitivul ei, fie pe cale penala, fie pe cale civila, nu numai partilor si organelor entitatii care au luat parte la judecata, ci tuturor organelor si persoanelor care ne mai contesta astazi dreptul nostru de a profesa liber in conditiile respectarii art.1 alin.3 si 5 coroborat cu art. 23 pct.11 din Constitutia Romanie. Or, daca noi nu am luat parte le acea judecata fiind avocati in cadrul acelei entitati e o chestiune rezolvata anterior intr-o forma definitiva prin hotararea penala. Numai in cazul prev.art.10 lit.f C.proc.pen., nu stinge actiunea penala, iar actiunea poate fi pusa in miscare ulterior 10 alin.2 C.proc. penal.

# Biet Stagiar date 25 April 2014 03:29 0

Cu tot respectul si toată stima pentru toți acesti domni ce au comentat, va anunț (cu părere de rau) ca asemenea limbaj și exprimări nu mai întâlnim nici prin piața. Ce pareri ar trebui sa ne facem noi,stagiarii,despre maeștrii nostri? Limbajul, lasa de dorit domnilor...

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 15.04.2024 – Inalta Curte a mai ars o data judecatorii din CSM

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva