16 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

DIICOT A INCEPUT CEEA CE DNA TREBUIA SA FACA DEMULT – Sefa DIICOT Alina Bica a cerut sesizarea Senatului si Presedintiei pentru inceperea urmaririi penale impotriva lui Varujan Vosganian si Adriean Videanu pentru subminarea economiei nationale prin vanzarea de gaze la preturi preferentiale catre compania Interagro: “Au sprijinit gruparea infractionala initiata, constituita si coordonata de Ioan Niculae” (Acuzatiile)

Scris de: G.T. | pdf | print

2 September 2013 17:34
Vizualizari: 13500

 

UPDATE - Procurorul General al Romaniei, Tiberiu Nitu, a sesizat Senatul si Presedintia in vederea inceperii urmaririi penale impotriva lui Varujan Vosganian si Adriean Videanu:

In conformitate cu dispozitiile art. 109 alin. 2 din Constitutia României si art. 12 si 19 din Legea nr. 115/1999 republicata, privind responsabilitatea ministeriala, precum si ale Deciziei Curtii Constitutionale nr. 270/2008, Procurorul General al Parchetului de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie a solicitat:

1. Senatului Romaniei declansarea procedurilor pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale fata de VOSGANIAN VARUJAN (fost ministru al Economiei si membru al Guvernului in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008, senator in Parlamentul Romaniei in actuala legislatura, ocupand si functia de ministru in cadrul Ministerului Economiei), pentru infractiunile de complot si subminarea economiei nationale prevazute de art. 167 alin. 1 C. pen. si art. 165 alin. 1 si 2 C. pen. cu aplicarea art. 33 lit. a din C. pen., fapte comise in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008;

2. Presedintelui Romaniei declansarea procedurilor pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale fata de VIDEANU ADRIEAN (fost ministru al Economiei si membru al Guvernului in perioada decembrie 2008 – septembrie 2010) pentru infractiunile de complot si subminarea economiei nationale prevazute de art. 167 alin. 1 C.pen. si art. 165 alin. 1 si 2 C.pen. cu aplicarea art. 33 lit. a din C.pen., fapte comise in perioada decembrie 2008 – septembrie 2010.

Faptele retinute in sarcina celor doi au fost savarsite in perioada in care aveau calitatea de ministru al economiei si formeaza obiectul unui dosar al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism”.

Acuzatii extrem de grele pentru actualul si fostul ministru al Economiei, Varujan Vosganian si Adriean Videanu, intr-unul dintre cele mai importante dosare aflate in lucru la Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism. Procurorul sef al DIICOT Alina Bica (foto) i-a solicitat luni, 2 septembrie 2013, Procurorului General al Romaniei, Tiberiu Nitu, sa sesizeze Senatul Romaniei si Presedintia Romaniei in vederea inceperii urmaririi penale fata de Varujan Vosganian si Adriean Videanu. Cei doi sunt acuzati de complot si subminarea economiei nationale, intr-un dosar in care a fost pus sub invinuire si afaceristul Ioan Nicolae si care priveste vanzarea de gaze la preturi preferentiale catre compania controlata de acesta, Interagro. De altfel, Ioan Nicolae este vazut de DIICOT ca fiind liderul gruparii infractionale pe care au sprijinit-o cei doi ministri.


DIICOT sustine intr-un comunicat de presa ca Varujan Vosganian (in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008) si Adriean Videanu (in perioada decembrie 2008 – septembrie 2010) au aprobat, semnat si sustinut in Guvern mai multe ordine si Memorandumuri care aveau ca scop sprijinirea intereslor financiare “ale grupului infractional constituit de Ioan Niculae”. Conform DIICOT, cei doi au folosit societatea Romgaz in interesul privat al Interagro, companie controlata de Ioan Niculae, care a primit reduceri comericale substantiale la livrarea de gaze. Reducerile ar fi fost acordate peste plafoanele practicate de Romgaz si in conditiile in care Interagro avea debite mari la plata gazelor consumate. DIICOT sustine ca in acest fel a fost cauzat un prejudiciu de aproximativ 130 de milioane de dolari.

Potrivit procurorilor DIICOT, prin vanzarea de gaze naturale la preturi preferentiale catre Interagro, ministrii Varujan Vosganian si Adriean Videanu au plasat compania controlata de Ioan Niculae intr-o pozitie de monopol pe aceasta piata. De asemenea, in opinia DIICOT, a fost impiedicata desfasurarea normala a activitatii Romgaz, amenintandu-se bunul mers al economiei nationale.

Prezentam comunicatul DIICOT cu privire la faptele de care sunt acuzati Varujan Vosganian si Adriean Videanu:

In conformitate cu prevederile art. 109 alin. 2 din Constitutia Romaniei, art. 12 din Legea nr. 115/1999 si ale Deciziei nr. 270/10.03.2008 a Curtii Constitutionale, Procurorul sef al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism a solicitat Procurorului General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie:

1. sa sesizeze Senatul Romaniei pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale impotriva lui VOSGANIAN VARUJAN (fost ministru al Economiei si membru al Guvernului in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008, senator in Parlamentul Romaniei in actuala legislatura, ocupand si functia de ministru in cadrul Ministerului Economiei), sub aspectul acuzatiei de complot si subminarea economiei nationale prevazute de art. 167 alin. 1 C.pen. si art. 165 alin. 1 si 2 C.pen. cu aplicarea art. 33 lit. a din C.pen., fapte comise in perioada in care acesta avea calitatea de ministru al economiei;

2. sa sesizeze Presedintele Romaniei pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale impotriva lui VIDEANU ADRIEAN (fost ministru al Economiei si membru al Guvernului in perioada decembrie 2008 – septembrie 2010) sub aspectul acuzatiei de complot si subminarea economiei nationale prevazute de art. 167 alin. 1 C.pen. si art. 165 alin. 1 si 2 C.pen. cu aplicarea art. 33 lit. a din C.pen., fapte comise in perioada in care acesta avea calitatea de ministru al economiei.

Din referatul intocmit de catre procurorii D.I.I.C.O.T. rezulta suspiciunea rezonabila ca, in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008, VARUJAN VOSGNIAN, iar in perioada decembrie 2008 - septembrie 2010, VIDEANU ADRIEAN, in calitate de ministri ai economiei, au aprobat, semnat si sustinut in Guvern un numar 6 ordine, respectiv trei Memorandumuri, in scopul sprijinirii intereselor financiare ale grupului infractional constituit de catre invinuitul IOAN NICULAE si au utilizat SNGN ROMGAZ SA (unitate nationala de interes strategic) in interesul privat al SC INTERAGRO SA, acordand discount-uri comerciale substantiale la livrarea de gaze naturale catre SC INTERAGRO SA, peste plafoanele practicate de SNGN ROMGAZ SA, precum si gaze naturale doar din productia interna, cu nerespectarea dispozitiilor legale si in conditiile in care SC INTERAGRO SA inregistra debite mari la plata gazelor consumate, cauzand un prejudiciu de aproximativ 130 milioane USD.

Activitatea grupului infractional initiat, constituit si coordonat de IOAN NICULAE viza fapte de natura sa submineze economia nationala prin folosirea SNGN ROMGAZ SA (unitate prevazuta de art. 145 C.pen.) in directia dorita de interesele grupului infractional. Deopotriva, prin actiunile grupului infractional a fost impiedicata desfasurarea normala a activitatii SNGN ROMGAZ SA creandu-se astfel dificultati semnificative in buna desfasurare a activitatii acestei societati. Astfel, a fost creata o stare de fapt de natura sa ameninte bunul mers al economiei nationale in domeniul gazelor naturale, dar si in ansamblu prin repercusiunile negative asupra intregii economii nationale.

Demersul ministrilor VARUJAN VOSGANIAN si VIDEANU ADRIEAN s-a realizat in conditiile in care SC INTERAGRO SA inregistra o datorie reprezentand cca. 70% din bugetul anual al societatii nationale, fiind grav afectate principalele activitati ale SNGN ROMGAZ SA, societatea nationala fiind transformata practic intr-un furnizor al unui client privat privilegiat si fiind pus in pericol sistemul energetic national pe segmentul gazelor naturale.

In cauza exista indicii si date temeinice potrivit carora, prin activitatea ministrilor VARUJAN VOSGANIAN sI VIDEANU ADRIEAN, respectiv prin vanzarea preferentiala catre SC INTERAGRO SA a unor cantitati masive de gaze naturale, aceasta societate a fost plasata intr-o veritabila pozitie de monopol pe piata gazelor naturale. Mai mult, SNGN ROMGAZ SA si MINISTERUL ECONOMIEI fiind entitati ale statului cu atributii in domeniul energetic, prin folosirea SNGN ROMGAZ SA in favoarea SC INTERAGRO SA, contrar scopului pentru care SNGN ROMGAZ SA a fost infiintata, s-au creat riscuri semnificative in planul securitatii energetice a ROMANIEI.

Afectarea activitatii SNGN ROMGAZ SA, prin demersurile si dispozitiile ministrilor VARUJAN VOSGANIAN sI VIDEANU ADRIEAN, in favoarea SC INTERAGRO SA, s-a concretizat, conform referatului procurorilor D.I.I.C.O.T., in alocarea unor resurse din bugetul public si care erau la dispozitia unei societati nationale ce activeaza intr-o ramura economica strategica, pentru un interes particular, desi ratiunea legii este ca aceste resurse sa serveasca la acoperirea riscului pentru economie si populatie si sa le protejeze fata de o eventuala situatie de criza energetica, activitate de natura sa submineze economia nationala, prin starea permanenta de pericol in care a fost pus Sistemul Energetic National.

In referat se mai retine ca SNGN ROMGAZ SA a livrat in aceasta maniera catre SC INTERAGRO SA, gaze naturale din productia proprie in valoare de cca. 1.500.000.000 lei, respectiv cca. 500.000.000 USD, din care cca. 270.000.000 lei, respectiv cca. 92.000.000 USD reprezinta valoarea reducerilor comerciale acordate ilegal.

Astfel, potrivit referatului procurorilor DIICOT exista suspiciunea rezonabila ca au fost cooptati in gruparea infractionala VARUJAN VOSGANIAN, ministrul economiei in perioada decembrie 2006 – decembrie 2008 si VIDEANU ADRIEAN, ministrul economiei in perioada decembrie 2008 - septembrie 2010, care au sprijinit gruparea infractionala initiata, constituita si coordonata de IOAN NICULAE in scopul comiterii de fapte de natura sa submineze economia nationala. Prin actiunile ministrilor VARUJAN VOSGANIAN si VIDEANU ADRIEAN a fost folosita SNGN ROMGAZ SA (unitate prevazuta de art. 145 C.pen.) in directia dorita de interesele grupului infractional creandu-se astfel o stare de pericol atat pentru securitatea statului cat si pentru economia nationala.

Prin urmare, din actele premergatoare efectuate in cauza au rezultat indicii temeinice cu privire la savarsirea faptelor sesizate, iar pentru stabilirea corecta si completa a situatiei de fapt se impune efectuarea unor acte de urmarire penala”.

Comentarii

# visu date 2 September 2013 17:22 +6

Degeaba-i tanara caci metehnele, aceleasi. Da, or fi furat şi Varujan si Videanu mai ales, dar sa descopere de ce-au furat(adică folosul lor ca ministri-coruptia in sine) şi mai ales sa recupereze prejudiciul căci altfel, e un simplu act decizional defectuos iar altii au si mai multe si mai grave. 

# bercea mondial: ,,,,e manevra lu frații miei.......,,  date 2 September 2013 19:18 +9

         Dar în Dosarul FLOTA, FLOTA ROMÂNIEI, exista probe evidente care contureaza elementele constitutive ale infractiunii   de SUBMINAREA ECONOMIEI NAȚIONALE  -art. 165 Cod penal    ????????    ARESTAȚI-L PE BĂSESCU TRAIAN ȘI CLICA

# DOREL date 2 September 2013 20:47 +6

Tiberiu Nitu trebuia sa-i dea in cap Alinei Bica cu prostiile din referat ! Aici e vorba de politica/oportunitate economica, procurorii nu au a se substitui ministerelor si guvernului ! Poate se trezeste Parlamentul si-i trimite sa dea afara mustele din Cismigiu sau sa citeasca Constitutia ! Si, b): se vede ca se repeta isteria cu petrolul din Marea Neagra cand jupanul voia sa-l priponeasca pe Tariceanu ! Acu\', Alinuta a sarit din cada cu parul ud ca sa-i faca pe plac proaspatului bunicut care de-abia astepta sa-l perpeleasca pe Adriean pentru ce i-a tradarea nobilelor idealuri ale Nutzicii ...

# DOREL date 2 September 2013 20:51 +3

Corectez: ... sa-l perpeleasca pe Adriean pentru tradarea nobilelor idealuri ale Nutzicii ...

# parerea mea date 3 September 2013 10:04 -1

Nu pot sa ma abtin ........ mare nesimtit mai poti sa fii. Ma rog, nu esti tu de vina ci parintii care te-au neglijat cand ai fost micut, femeile care nu te-au bagat in seama si baietii din liceu care se duceau la chefuri far tine.

# DOREL date 3 September 2013 10:19 +2

Argumente ai, sau la voi se lucreaza numai la ordin ?

# Ultimul Charlot date 2 September 2013 17:38 +6

Conform Deciziei 1196 din 17.04.2012 a ICCJ sectia penala, infractiunea prevazuta si pedepsita de art. 323 cod penal este de competenta DIICOT. Intrebare: De ce procurorul Bujorean Dragos de la Parchetul de pe langa Juecatoria Suceava nu isi declina competenta de 2 luni, si cheltuie banii statului pe retineri, perchezitii, comisii rogatorii, sechestre asiguratorii, cand conform art. 197, al. 2 toate actele sale sunt lovite de nulitate absoluta? De este lasat sa dea gaura la macaroana? De ce DIICOT nu ii ia acestuia dosarul si sa il instrumenteze competent? De ce plangerile penae formulate impotriva lui nu au parte de celeritate si este lasat sa toace banii statului? Ca doar inculpatii din dosar cer verbal si scris asta de ceva vreme...  :roll:

# bercea mondial: ,,,,e manevra lu frații miei.......,,  date 2 September 2013 19:33 +5

Procurorul BUJOREAN DRAGOȘ:      1.Încălcarea normelor legale care reglementează desfășurarea procesului penal atrage NULITATEA ACTULUI DE SESIZARE A INSTANȚEI. (art. 197 alin. 2 și 3 , art. 300 C.P.P.                   Decizia nr. 3013/05.06.2007, în legalis a ICCJ        2. Actul prin Procurorul BUJOREAN DRAGOȘ l-a trimis în judecată pe BOTA POMPILIU este lovit de nulitate.       3. Percheziția electronică este derulată cu nerespectarea normelor legale. Autorizarea percheziției pentru imobilul din Str. Academiei nu suplinește și auto. perchez. electronice.

# Dan date 2 September 2013 20:53 +3

Bota a fost trimis in judecata de Bujorean? Cand asta?

# max date 2 September 2013 21:44 +2

si daca il trimite bujorean pe bota in judecata care e problema? oricum mai mult de atat nu poate face. si sa nu uitam si procurorii ajung la pirnaie citeodata, cazul lui max balasescu. toate ilegalitatile se platesc pina la urma.

# avocat traditional date 2 September 2013 19:43 +2

Mai Charlot,pune mana si mai citeste(la modul serios iti spun si nu altfel;)inca o data decizia.Nu cumva se refera doar la asocierile in vederea infractiunii de comert electronic?Si eu inclin sa iti dau dreptate.Dupa aparitia legii 39 se pare ca art.323 a cazut in desuetudine.Dar,acolo unde procurorii normali au interes merg pe 323 si nu trimit la DIICOT.E de discutat.Mai analizeaza si scrie ceva argumente.O sa ma mai gandesc si eu.

# Bravo! date 2 September 2013 19:12 +6

si Varujan si Bordureanu la parnaie,unde le e locul cu complicii lor cu tot!!!!

# CI date 2 September 2013 19:31 +3

Subminarea economiei naţionale nu e de DNA, ci de DIICOT. Oricum, achitare scrie pe ei! Să trimiţi pe cineva în judecată pe oportunitatea unei decizii politice e apă de ploaie! E bine că Alina Bica vrea să le crească şi celor de la DIICOT, cota de achitări! :lol: Păi, Ioan Niculae concura pe piaţă cu cei care aveau gaz subvenţionat...dacă nu era sprijinit, falimenta, nu era rentabil! E o decizie politică dacă vrei sau nu să mai ai un anumit tip de industrie! Dosarul e jenant! Dacă nu înţelegi economie...şi vii direct de la plimbat acte prim MJ în funcţia de şefă a DIICOT...

# hunter date 2 September 2013 20:38 +5

absolut corect 

# CI date 2 September 2013 21:49 0

Alina Bica vrea să se afirme. E totuşi greu să faci anchete de anvergură, precum Ţuluş, Papici, Cerbu, Nistor!

# C*I* date 3 September 2013 10:59 +5

Te salut procuror DNA.Iti este frica sa nu va ajunga DIIC OT cu achitarile?rezi ca Bica a luat aceasta decizie de capul ei?Nu ai impresia ca are si ea nister procurori azcolo mai ,,bazati,,?Probabil ca ai dreptate si n u se ajunge la condamnari (poate nici la trimiteri in judecata) dar incercarea moarte nu are.Cred ca tinta este Vosganian iar Videanu este de acoperamant.Stii ce vreau sa zic.

# BTS date 2 September 2013 23:00 +4

Trebuia sa iasa in evidenta si asta cu ceva. \"Marii procurori\" trebuie sa apara pe ecrane,in presa,cu dosare grele,dar de cele mai multe ori sunt aberatii si imbecilitati. Mai sunt si alte infractiuni in Codul Penal cum ar fi art.155-tradarea, art.156-tradarea prin ajutarea inamicului, art.157-tradarea prin transmiterea de secrete s.a.,care ar produce un ecou mult mai mare in opinia publica... Pai daca mergem pe logica ingusta de 2 bani,a acestor \"procurori\" si guvernul,primul ministru din acea perioada pot fi acuzati de complicitate sau favorizarea infractorului. Aberatii mai mari cred ca nu s-au pomenit,iar adevaratii specialisti in drept penal cred ca se crucesc ce specimene au ajuns \"mari procurori\". De ce nu fac descinderi si la Cotroceni pt.ca in perioada respectiva presedinte era Base... :sad:

# sam fisher date 2 September 2013 23:04 +4

pe cine da in gat videanu ca sa scape ? pe modelu silaghy

# jos regimul Ponta Basescu date 2 September 2013 23:21 +17

Ce se aude cu dosarul ALRO ? Unde sunt interceptările cu Udrea și Cocos făcând trafic de influenta pe lângă Cotroceni pentru rusii de la Alro ?

# emil date 3 September 2013 09:40 +6

Scenariu :vor fi anchetati amandoi. Pe urma vor disjunge cauza formand doua dosare, Unul pe numele lui Videanu si unul pe numele lui Vosganian,In dosarul lui Videanu se va  da NUP, iar dosarul lui Vosganian va fi rezolvat  rapid . Doar face parte din PNL , 

# C*I* pentru emil date 3 September 2013 11:02 -2

nu te-am citit dar am zis si eu ceva asemanator.Ai dreptate

# Dr.Botomei Vasile date 3 September 2013 09:46 -4

Dr.Vasile Botomei felicita demersul dnei procuror Alina Bica.Este un inceput bun.Cam asa  trebuie sa lucreze procurorii.Dar trebuie felicitat si autorul initierii acestui demers prim ministru Victor Viorel Ponta care a apreciat ca se merita sacrificat un ministru liberal pentru a prinde un cotoi ca domnul Videanu.Este foarte, foarte frumos.Inca odata felicitari distinse domnule doctor Victor Viorel Ponta!

# doctoru vasile date 3 September 2013 12:47 +4

Bre, da şi limbî lungî şî păroasî ai matali bre di slobozăşti fielişitări pi tăţ copi-păştii mă-si cari l-o făcut di maimuţîcî. Băi bolînduli, pîn.ci s-o distins macacu şiela di pompa, că nu şti-i nimica di capu lui di maimuţoi comunist. Tu nu linjeai blidili la pedeleu, băi bătăuşuli di******ri din Bacău?!? Niesîmţituli di falsificator..

# Ai Vasile... date 3 September 2013 14:08 +1

...dijiaba ai ca tat ti condamna istia bre lingaule \'\'care este\'\'...

# Mihai date 3 September 2013 11:34 +5

Eu cred că numărul incompetenţilor şi/sau ticăloşilor în rândul procurorilor a atins un nivel record. Judecătorii ţin şi ei aproape. După inovaţia \"complicitate la abuz în serviciu\" reţinută (şi condamnată) în cazul oamenilor de afaceri care-au încheiat deal-uri profitabile cu administratorii incompetenţi ai averii statului, acum pică hodoronc-tronc şi inepţia asta în care procurorii au pretenţia de a supune politicile economice guvernamentale de oportunitate canoanelor Codului penal. Mă doare capul când mă gândesc la faptul că niciunul dintre ei nu e capabil să facă un studiu de impact contrafactual şi-şi imaginează, ca miliţienii, că prejudiciul este discont-ul plus taxele aferente neîncasate. În capul lor, alternativa falimentului în lanţ a combinatelor chimice Interagro, pierderea a mii de locuri de muncă, pierderea contribuţiilor bugetare a acestor combinate concomitent cu sporirea sarcinii bugetului asigurărilor sociale - era mai puţin subminantă.

# Mihai date 3 September 2013 11:46 0

Eu cred că numărul incompetenţilor şi/sau ticăloşilor în rândul procurorilor a atins un nivel record. Judecătorii ţin şi ei aproape. După inovaţia \"complicitate la abuz în serviciu\" reţinută (şi condamnată) în cazul oamenilor de afaceri care-au încheiat deal-uri profitabile cu administratorii incompetenţi ai averii statului, acum pică hodoronc-tronc şi inepţia asta în care procurorii au pretenţia de a supune politicile economice guvernamentale de oportunitate canoanelor Codului penal. Mă doare capul când mă gândesc la faptul că niciunul dintre ei nu e capabil să facă un studiu de impact contrafactual şi-şi imaginează, ca miliţienii, că prejudiciul este discont-ul plus taxele aferente neîncasate. În capul lor, alternativa falimentului în lanţ a combinatelor chimice Interagro, pierderea a mii de locuri de muncă, pierderea contribuţiilor bugetare a acestor combinate concomitent cu sporirea sarcinii bugetului asigurărilor sociale - era mai puţin subminantă.

# Dora date 3 September 2013 12:40 0

Nu stiu daca acest dosar va avea vreun final sau nu dar ma bucur sa vad o solicitare de urmarire penala pentru un \"greu\"din PDL.E un inceput.

# emil date 3 September 2013 13:21 +4

De ce procurorii nu fac nicio referire la fostul prim ministru Emil Boc şi preşedintele Traian Băsescu. Cei doi au o implicare directă în această afacere. Pe 27 mai 2009, premierul Emil Boc emite OUG nr.54/2009, prin care continuă politica lui Varujan Vosganian,  Dar despre Emil Boc procurorii nu spun nimic.Legea este promulgată de Traian Băsescu pe 10 noiembrie 2009, prin Decretul 1648/2009 şi devine Legea 332/2009.Basescu avea posibilitatea de a bloca legea daca credea ca era ceva necurat in ea , dar nu a facut-o. De ce ?Asupra acestora nu exista\" suspiciune rezonabile\"?S-au sunt prea \"grei \" pentru un DIICOT asa de mic.

# paula date 3 September 2013 13:48 +3

Rasp penala e individuala ! Nu e posibil sa pornesti urm pen/sa incepi urm pen pt o activitate constand in intocmirea unui memorandum de catre un minister,in cz ns,M Economiei,cata vreme memorandumul a fost aprobat de un Guvern ,ceea ce traduce o politica in domeniul de referinta a STATULUI ! Se poate insa,teoretic,! ca un intreg Guv sa dezvolte politici prin care sa submineze economia nationala,caz  in care TOTI membrii cabinetului trebuie pusi sub urmarire penala! Apoi,pt a rezista incadrarea juridica de subminre ec nat PAGUBA treb sa fie semnificativa si sa nu se faca dovada ca in absenta politicii guvernamentale incriminate pagubele nu erau si mai mari,decat cele rezultate din masurile guvernamentale dispuse la un moment dat ! unii comentatori o cunosc f bine pe d-na procuror ! Are probl mult mai mari ,decat dorinta de a iesi in prim plan....

# ANONIMUS date 3 September 2013 17:11 +1

Haidade.Ma sa fie, cand sceleratul cerea in scris ca ministrul de resort sa livreze unei companii private curent ieftin?!Imputitul uita ce spune si procurorii fac la comanda ce vrea nemernicul scelerat bagandu-si nasul in probleme de economie de care habar nu au acesti ignoranti.Ca Vosganian o fi idiot ?!.Ca Videanul a exagerat este alta mancare de peste.

# sasa date 4 September 2013 10:30 +2

Poat eimi explica si mie cineva, daca faptele sunt din 2006, 2008, 2009, ce-au facut cu dosarele pana acum, nu au si ele un termen de solutionare, sau ne trezim peste 100 de ani ca trebuie sa-i facem dosar lui Basescu, iar el e mort de 50 de ani. Dar daca e o practica, avem un oponent, il monitorizam, ca are statul bani pentru procurori, judecatori, filaje, interceptari telefoane,delegatii in strainatate, ca asa ne creste PIBU, si cand consideram ca am aflat ceea ce  ne trebuie, pac cu el la DNA, DIICOT, practica aceasta este mai periculoasa decat era pe timpul lui Ceausescu,atunci lucrurile se derulau rapid, ai facut ceva, se luau imediat masuri, acum nu, il lasam sa fure, sa fure, sa ne dea si noua, iar cand nu ne mai da, gata dosarul. Am utiat ceva?

# ema date 7 September 2013 23:32 0

Pe voi va credeam seriosi... m-am inselat. Rusinica!

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 15.04.2024 – Inalta Curte a mai ars o data judecatorii din CSM

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva