24 April 2024

"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"
- parintele Arsenie BOCA

Laura Kovesi a fost decorata de Ambasadorul Frantei pentru “merite in serviciul Justitiei”

Scris de: L.J. | pdf | print

8 July 2011 00:28
Vizualizari: 5786

Ambasadorul Frantei, Henri Paul, a decorat-o miercuri pe Procurorul General al Romaniei, Laura Kovesi (foto) cu “Ordinul National al Meritului, in grad de Ofiter”, in numele presedintelui Frantei, pentru “pentru merite in serviciul justitiei” si “pentru profesionalism, moralitate, devotament si ansamblul meritelor personale puse in slujba binelui comun.” Ceremonia de decernare a Ordinului a avut loc in salonul verde al Ambasadei Frantei din Bucuresti, unde Laura Kovesi a venit “la patru ace” in costumatia cu care s-a etalat si la bilantul Ministerului Public de la inceputul acestui an. La ceremonie au mai participat ministrul Justitiei Catalin Predoiu, vicepresedinta Inaltei Curti Rodica Aida Popa, adjunctii procurorului general Marius Iacob si Gabriela Scutea, seful DIICOT Codrut Olaru si alti procurori.


Potrivit unui comunicat al PICCJ: “In cadrul ceremoniei Excelenta Sa, Henri Paul, Ambasadorul Frantei a subliniat profunzimea legaturilor existente intre România si Franta dar si importantele progrese de cooperare internationala dintre cele doua tari in materie de dezmembrare a retelelor de criminalitate organizata. Doamna Laura Codruta Kovesi, in discursul sau, a multumit Ambasadorului Frantei, Excelenta Sa, Henri Paul, pentru onoarea ce i-a fost acordata de conferirea inaltei distinctii si a subliniat ca Ordinul National al Meritului, in grad de Ofiter, reprezinta o consolidare a eforturilor intreprinse pe linia cooperarii judiciare româno-franceze in lupta impotriva crimei organizate transfrontaliere (…) Procurorul General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a amintit Acordul pentru crearea de echipe comune de ancheta franco – romane, document care a consolidat cooperarea judiciara dintre autoritatile judiciare ale celor doua tari, ca raspuns la amplificarea activitatii organizatiilor criminale. De asemenea, a mentionat importanta constituirii Retelei de Procurori Generali din Europa, in anul 2008, ai carei membrii fondatori sunt Procurorul General al Republicii Franceze si Procurorul General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie”.

 

Comentarii

# Circotasa date 8 July 2011 09:19 +9

Cu moralitatea au nimerit-o.

# Vyrynel Columbel date 8 July 2011 12:51 +11

Aleasa Procuror general in urma concursului Fata de la Tara, Lulutza a atins culmile succesului in Bucuresti unde a latrat cand i s-a dictat, a tacut cand a incasat si a transformat Parchetul intr-o institutie devotata si demna de respect! Cad usi, zornaie catuse, ascultam telefoane, circul e peste tot! Esti devotat promovezi, esti recalcitrant, esuezi! Bravo, Traiasca (Eu)Furia Portocalie in care s-a imbracat si parketu! Urmeaza o decoratie de la Ambasada Rusiei! Daca...nu trece si Prutul!

# circotas date 8 July 2011 09:26 +9

Ba cu devotamentul !

# Avocatul date 8 July 2011 10:53 +7

Eu propun tot pe criterii de devotament sa-i dea Kovesi medalia mai departe Aidei Popa ca oricum, executa tot ce-i cere Parchetul :P Dar parchetului ce i se cere???? Si...de catre cine??? :cry: N-ati ghicit?? De ATLASSIB :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# Alt carcotash date 8 July 2011 11:02 +7

Cine a facut pozele si nu a lasat sa se vada zulufii domnisoarei Aida Verde de Popa? Vrem o poza cu zulufi si bretonel sa o punem pe facebook!

# sibianul date 8 July 2011 19:55 +7


Citeza pe circotas
Ba cu devotamentul !
Eu cred ca-i pentru aruncatul la cos....

# Grup de carcotasi date 8 July 2011 10:49 +8

"profunzimea legaturilor existente intre România si Franta dar si importantele progrese de cooperare internationala dintre cele doua tari" E profunda relatia: Franta ne-o trage adanc de cate ori ne prinde si cooperarea e excelenta, intram dimineata in Schengen cu ajutorul frantei si DATORITA PARCHETULUI:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

# Catalin Racaceanu date 8 July 2011 13:05 +10

:D Daca tot e atat de ''capabila'' de ce nu o iau domnii in Franta sa faca si acolo ce face pe aici? :P

# Strauss-Kahn date 8 July 2011 13:13 +9


Citeza pe Catalin Racaceanu
:D Daca tot e atat de ''capabila'' de ce nu o iau domnii in Franta sa faca si acolo ce face pe aici? :P
Doar daca o vrea Strauss Kahn consiliera :P Noi am auzit ca a avut translator cu ea la ambsada??? Insa cu Strauss Kahn se va intelege bine! :D

# DOREL date 9 July 2011 13:10 +1

Kovesi, cara-te! Ia calul meu si du-te! La tine la Atlassib de unde ai venit! Sau, urca-te in spatele SPPistului tau si dispari ca distrugi si faci de rusine un sistem intreg!

# DOREL date 9 July 2011 14:10 +1

Kovesi, cara-te! Ia calul meu si du-te! La tine la Atlassib de unde ai venit! Sau, urca-te in spatele SPPistului tau si dispari ca distrugi si faci de rusine un sistem intreg!

# DOREL cel real date 11 July 2011 06:48 +1


Citeza pe DOREL
Kovesi, cara-te! Ia calul meu si du-te! La tine la Atlassib de unde ai venit! Sau, urca-te in spatele SPPistului tau si dispari ca distrugi si faci de rusine un sistem intreg!
Indiferent de continutul mesajului, acesta nu-i apartine lui DOREL, avem de-a face cu un nou caz de furt de pseudonim. Dragi tovarasi si pretini, rog seriozitate, asa nu mai merge bai, ce dracu' ! !

# Teodora Nedelea date 9 July 2011 04:04 +8

Rusine ! Mare rusine ! Trezeste-te Franto ! Cum este oare posibil sa decorezi un instrument politic ? Ce interese ascunse are Franta in aceasta marsavie ? De ce nu militeaza Franta pentru afirmarea independentei Justitiei romane ? Stie Franta ca decorata sa (Laura Codruta KOVESI) inmormanteaza , de exemplu, orice actiune penala impotriva unor membri ai familiei dlui ministru Catalin PREDOIU implicati in falimentarea Bancii Internationale a Religiilor (Calin ZAMFIRESCU, socru, si Arin STANESCU, nas) ? Este cert ca un asemenea procuror general ar fi pedepsit in Franta nu decorat, așa cum procedeaza Franta pe la noi !? Sa-i fie rusine !

# George Vs. Tony date 9 July 2011 09:41 +6

Franta ar mai fi trebuit sa stie ca Laura Codruta Kovesi se mai face vinovata de ,,favotizarea infractorului" si ,,obstructionarea justitiei", deoarece am trimis spre stiinta Domniei sale un amplu material probator care daca ar fi fost instrumentat de subalternii Domniei sale potrivit legii si ar fi ajuns in instanta, multe nulitati ar fi infundat puscaria in frunte cu tartarul lor Anton Pandrea .

# Teodora Nedelcu date 9 July 2011 10:20 +6

Stimate domnule George, Aveti perfecta dreptate, dna LC KOVESI pune la lada cu gunoi orice material probator care ar putea afecta interesele vreunui magistrat cunoscut ca fiind apropiat de actualul regim politic, asa cum este dl Anton PANDREA. De ce nu vrea, de exemplu, sa revizuiasca Dosarul nr.333/1/2010 privind falimentarea Bancii Internationale a Religiilor „solutionat” de dl Anton PANDREA potrivit intereselor familiei dlui ministru Catalin PREDOIU ?! Aveti perfecta dreptate ca Domnia sa (dna LC KOVESI) se face vinovata - in mai multe spete, inclusiv in Dosarul nr. 333/1/2010 - de FAVORIZAREA INFRACTORULUI si de OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI. Cred ca numai o campanie viguroasa de presa ar putea sa trezeasca opinia publica romaneasca si internationala la realitate, respectiv ca justitia romana este periculos de mult politizata. Va invit sa prezentati indicii concrete privind materialul dvs. probator care a fost inmormantat de dna LC KOVESI. Sper ca „Lumea Justitiei” se va sesiza din oficiu si, pe baza unor investigatii profesioniste cum numai dl SAVALIUC si dna STANCIU stiu sa faca, se vor dezvalui opiniei publice romanesti si internationale scandaloase potlogarii politice savarsite de dna LC KOVESI.

# George Vs. Tony date 10 July 2011 10:47 +2


Citeza pe Teodora Nedelcu
Va invit sa prezentati indicii concrete privind materialul dvs. probator care a fost inmormantat de dna LC KOVESI.
Stimata D.na Teodora, cred ca va aduceti aminte de odioasa si faimoasa ,,OPERATIUNE LUNA" martie 2000 conceputa la Cotroceni si clocita in CSAT de ex. Presedintele acelei vremi E. C. Minti diabolice de la cercetari penale si Parchet au profitat de aceasta operatiune si au simulat o infractiune, pentru a proba alte infractiuni . Cercetarea a fost facuta pe flagrantul acestei infractiuni ireale(victima un procuror DIICOT) . D.l Pandrea se face vinovat de ,,Represiune nedreapta" pentru ca cu toate ca a stiut realitatea a condamnat in recurs o fapta care ,,nu a existat" in ciuda faptului ca noi am facut sute de plangeri acuzand autoritatile de fals si uz de fals . Toate probele false culese din Dosarele de CP , Sentinte Penale si Decizii Penale au fost arhivate de catre mine intr-un ,,amplu material probator" denumit generic ,,Principiul Dominoului" . Fiecare proba este asezata una dupa alta exact ca piesele de domino . Prima proba este o semnatura falsa de martor care se regaseste pe mai multe inscrisuri din cercetarea penala . Daca D.na Laura Codruta Kovesi ar da unda verde si ar comunica rezultatul expertizei si ar confirma falsul,... banuesc ca stiti se se poate intampla ?. In ciuda faptului ca am facut peste 500 de plangeri, memorii, sesizari etc. nicio autoritate a statului nu s-a autosesizat si nu a inpins ,,Prima piesa a Dominoului" . Ma intreb pe buna dreptate,...de ce oare ?

# Teodora Nedelcu date 11 July 2011 11:49 +3

Stimate domnule George, Aveti perfecta dreptate: NICIO AUTORITATE A STATULUI NU SE AUTOSESIZEAZA atunci cand este vorba despre o infractiune care poate afecta interesele amicilor sai politici. Dna LC KOVESI este numita in functia de procuror general al Romaniei tocmia pentru a feri de rigorile legii pe amicii politici ai actualului regim politic care a numit-o si o mentine in functie. Aceasta este una din consecintele devastatoare ale politizarii justitiei romane. Singura noastra speranta o constituie interventia mijloacelor de informare in masa. Sa nadajduim ca reputatii jurnalisti dl Razvan SAVALIUC si dna Adina Anghelescu-STANCU vor initia investigatii pentru a dezvalui opiniei publice romanesti si internationale dedesubturile spetei prezentate de dvs., precum si ale Dosarului nr. 333/1/2010 privind falimentarea Bancii Internationale a Religiilor la care m-am referit intr-un comentariu anterior. In caz ca aveti o alta parere privind calea de atac la care am putea recurge, v-as fi recunoscatoare sa mi-o aduceti la cunostinta. Va multumesc !

# George Vs. Tony date 11 July 2011 23:14 +2


Citeza pe Teodora Nedelcu
In caz ca aveti o alta parere privind calea de atac la care am putea recurge, v-as fi recunoscatoare sa mi-o aduceti la cunostinta.
Imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc dar se pare ca inpotriva netremnicilor din justitie nu exista lege si nicio cale de atac . Timp de 11 ani am epuizat toate caile de atac, le-am pierdut pe toate, iar d.p.d.v legal ma declar ,,un invins" . Numai ca ceea ce nu stiu aceste ,,jigodii penale" este ca pe mine personal, nu m-a invins . Acum nu mai am nimic de pierdut asa ca voi aplica ,,Legea Thalionului, ochi pentru ochi si dinte pentru dinte"

# Teodora Nedelcu date 12 July 2011 07:35 +2

Stimate domnule George, Va rog sa nu fiti pesimit. Cai de atac exista. Una din acestea o constituie rezultatul viitoarelor alegeri locale si parlamentare. Sperantele noastre s-au spulberat. Am votat pe cine nu trebuia. Cred ca acum vom avea sorti de izbanda. Este cert ca noul sistem politic va trece la revizuirea proceselor politice favorabile reprezentantilor actualului regim politic la a carei instaurare eu si multi colegi ai mei juristi am plans de bucurie (!?). Naivitatea noastra ne-a costat scump. Nu va recomand sa treceti la aplicarea LEGII TALIONULUI. Deoarece sunt jurista de meserie, va reamintesc ca LEGEA TALIONULUI este legea penala care se aplica de catre unele popoare din vechime prin care se administra vinovatului o pedeapsa identica cu fapta de care se facea culpabil. Acum dispunem de posibilitatea revizuirii dosarelor suspecte de ilegalitati, asa cum pare a fi si dosarul dvs. Sa asteptam cu incredere viitoarele alegeri locale si parlamentare ! Va doresc mult succes !

# student la drept date 9 July 2011 10:48 +5

Vreau un raspuns ! Cine ma ajuta? Am studiat si am urmarit urmatorul aspect : De 20 de ani, sunt zeci, sute, mii, de plangeri impotriva actelor procurorilor(abuzuri, etc). De ce pana in prezent, anul 2011, nu a fost niciodata judecat un asemenea caz, de ce nu exista nici o sanctiune severa, o condamnare macar, a unui astfel de caz ?

# eu unul... date 9 July 2011 11:17 +3

M-am hotarat. Emigrez in Botswana si ma apuc de spalat bani in moneda lor nationala. 8)

# DOREL date 11 July 2011 06:58 +2

Nu asta e solutia, ci mana pe retevei si la luota ! Cand zic "retevei", ma refer la reteviul legii, mintile infierbantate portocalii sa nu inteleaga altceva, asita de-abia asteapta sa ne faca tutulor un frumos dosar de complot impotriva oranduirii de stat ! Parerea mea ...

# George Vs. Tony date 23 July 2011 00:05 +1


Citeza pe DOREL
astia de-abia asteapta sa ne faca tutulor un frumos dosar de complot impotriva oranduirii de stat ! Parerea mea ...
Daca orinduirea protejeaza acesti netremnici,... da, suntem impotriva oranduirii !.

# Concluzie date 9 July 2011 13:02 +4

F interesant ca nimeni nu o lauda pe dna kovesi;nici macar pentru performantele sportive! Niciun cetatean al acestei tari. Totusi, dansa se simte probabil foarte mandra ca a primit aceasta distinctie cu vizibil substrat de interes din partea Frantei. Insa faptul ca numele ei este asociat numai cu injuraturi ar trebui sa ingrijoreze pe orice cetatean al acestei tari chinuite.

# colegul date 9 July 2011 14:26 +3

Dragi colegi,pina nu vom avea acelasi statut cu judecatorii vom fi folesiti si vom avea astfel de evidentiati...

# Dan date 9 July 2011 15:09 +1

Nu prea vad legatura, dar asta mai lipsea. Bine ca uneori judecatorii va mai franeaza din elanul ala stalinist si cu ajutorul avocatilor la procese mai invatati si voi cate ceva.

# DOREL date 11 July 2011 07:07 +1


Citeza pe colegul
Dragi colegi,pina nu vom avea acelasi statut cu judecatorii vom fi folesiti si vom avea astfel de evidentiati...
Draga colega, nu zic ca printre procurori nu sunt si oameni seriosi, demni de tot respectul. Dar, printre procurori sunt unii care fac mult rau, uite ca de aia procurorii sunt priviti ca slugile rele ale regimului portocaliu de trista contemporaneitate. Bine, ca judecatorii sunt priviti ca slugile bune (o parte dintre ei, bineinteles), si toate astea pentru simplul motiv ca seful nostru iubit iubeste strambaciunea si la umbra lui toate cresc stramb !

# Catalin Racaceanu date 12 July 2011 13:57 +5

E vb de aceeasi luluta care dadea pe mail la ziare rechizitorii inca secrete???????????????????? Naspa rau

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

DISCLAIMER

Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

EDITORIAL

Vorbe de fumoar

Vorbe de fumoar – 23.04.2024 – „Baronul Lamborghini” risca sa fie arestat 30 de zile. Propunere pentru reorganizarea parchetelor (Foto)

+ DETALII

FACEBOOK

Utlimele comentarii
Cele mai citite
LUMEA JUSTITIEI
Arhiva