PROIECT DE MILIOANE – Uniunea Nationala a Executorilor Judecatoresti a finalizat proiectul „Imbunatatirea accesului la justitie prin dezvoltarea si aplicarea de politici si instrumente noi in activitatea de executare silita”, in valoare totala de peste 7,35 milioane lei, din care 7,08 milioane lei au provenit de la Uniunea Europeana prin Fondul Social European. Proiectul a vizat in principal informatizarea profesiei si sporirea transparentei fata de public

Scris de: L.J.

08.01.2021 12:11
Vizualizari: 4087

Uniunea Nationala a Executorilor Judecatoresti (UNEJ) – condusa de executorul judecatoresc Marius Iacob Morari (foto) – a anuntat vineri, 8 ianuarie 2021, finalizarea unui proiect de peste 7,35 de milioane de lei, finantat in principal din fonduri europene, intitulat „Imbunatatirea accesului la justitie prin dezvoltarea si aplicarea de politici si instrumente noi in activitatea de executare silita”.



In valoare totala de 7.355.312,62 lei (din care 7.085.428,46 lei reprezinta valoarea eligibila nerambursabila din Fondul Social European – FSE, iar 144.600,60 lei constituie valoarea cofinantarii eligibile), proiectul a vizat in principal informatizarea profesiei si sporirea transparentei fata de public, prin desfasurarea a numeroase activitati si publicarea unor materiale informative, asa cum puteti citi mai jos.

Proiectul a fost cofinantat din Fondul Social European (FSE), prin Programul Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-2020.


Redam intregul comunicat al UNEJ:


Anunt finalizare proiect 'Imbunatatirea accesului la justitie prin dezvoltarea si aplicarea de politici si instrumente noi in activitatea de executare silita'

Uniunea Nationala a Executorilor Judecatoresti (UNEJ), in calitate de beneficiar, anunta finalizarea proiectului 'Imbunatatirea accesului la justitie prin dezvoltarea si aplicarea de politici si instrumente noi in activitatea de executare silita', Cod MySMIS 112299 / Cod SIPOCA 370, derulat in perioada 10.08.2018 – 09.01.2021.

Obiectivul general al proiectului a fost reprezentat de imbunatatirea accesului la justitie prin dezvoltarea si aplicarea de politici si instrumente noi in activitatea de executare silita pentru asigurarea unei transparente si integritati sporite la nivelul serviciului public indeplinit conform Legii nr. 188/2000.

Prin implementarea activitatilor proiectului s-au obtinut urmatoarele rezultate principale:

- Dezvoltarea unui sistem IT integrat destinat executorilor judecatoresti si persoanelor interesate de procedurile de executare silita;

- 581 de executori judecatoresti cu competente profesionale imbunatatite in domeniul executarii hotararilor judecatoresti in directia eficientizarii activitatii specifice, a unificarii jurisprudentei si a cresterii nivelului de transparenta si integritate a serviciului de interes public aflat in competenta acestora prin participare la work-shop-uri;

- 25 de executori stagiari instruiti in domeniul raspunderii executorului judecatoresc in exercitarea atributiilor profesionale si a rolului formarii profesionale initiale si continue in exercitarea profesiei;

- 1 ghid de bune practici in activitatea de executare silita care va constitui un instrument utilizat de profesionisti si care va contribui la unificarea jurisprudentei in materie;

- 62 de angajati UNEJ si ai Camerelor instruiti in domeniul comunicarii intra si extraprofesionale si organizationale cat si al relatiilor cu publicul;

- 1 tutorial de informare si educatie juridica a cetatenilor cu privire la pasii procedurali si etapele executarii silite;

- 110 angajati ai UNEJ si Camerelor si 10 angajati ai Ministerului Justitiei beneficiari de competente profesionale imbunatatite in domeniul dematerializarii procedurii de executare, al formarii profesionale si importantei acesteia in exercitarea profesiei, al comunicarii actelor judiciare si extrajudiciare, al procedurilor de executare aplicabile in tarile membre UE si terte, participanti la seminariile internationale;

- 1 spot publicitar pentru Registrul Electronic de Publicitate a Vanzarii Bunurilor Supuse Executarii Silite care contribuie la o mai buna informare a cetatenilor cu privire la actiunile de valorificare a bunurilor supuse executarii silite si la imbunatatirea si transparentizarea activitatii de executare;

- o campanie de informare publica, constientizare si educatie juridica derulata cu privire la procedura si situatiile de executare silita prin publicarea unui tutorial si a 3000 de flyere;

- 2 protocoale care permit optimizarea schimbului de informatii intre UNEJ, camerele executorilor judecatoresti si institutiile care detin aceste informatii in vederea indeplinirii atributiilor legale ale executorilor judecatoresti in domeniul executarii silite;

- 2 instrumente de cooperare organizationala incheiate cu UEHJ (n.r. Uniunea Europeana a Executorilor Judecatoresti) si UIHJ (n.r. Uniunea Internationala a Executorilor Judecatoresti) cu privire la derularea procedurii de executare a titlurilor executorii in state membre UE, respectiv state terte;

- 2 comunicate de presa publicate (la inceputul proiectului si la incheierea acestuia) cu privire la scopul, obiectivele, respectiv rezultatele proiectului;

- 5 rollup-uri informatii proiect utilizate in cadrul evenimentelor profesionale derulate pe parcursul implementarii proiectului;

- 10 materiale informative diseminate la nivelul grupului tinta;

- dosarele profesionale ale executorilor judecatoresti arhivate fizic si electronic;

- 1 conferinta de diseminare a rezultatelor proiectului /prezentare a rezultatelor proiectului diseminata;

- 2 administratori instruiti pentru administrarea infrastructurii hardware dezvoltate in cadrul proiectului;

- 2 administratori instruiti pentru administrarea infrastructurii software dezvoltate in cadrul proiectului;

- 15 utilizatori cheie instruiti pentru utilizarea infrastructurii software dezvoltate in cadrul proiectului;

- 120 persoane - personal de specialitate si auxiliar angajat contractual instruiti pentru desfasurarea activitatii birourilor executorilor judecatoresti cu competente profesionale imbunatatite in vederea utilizarii sistemului IT integrat.

Proiectul a avut un buget total de 7.355.312,62 lei, din care 7.085.428,46 lei valoare eligibila nerambursabila din FSE si 144.600,60 lei valoarea cofinantarii eligibile.

Informatii suplimentare pot fi obtinute la numarul de telefon 021.320.50.92, adresa de email [email protected], website www.executori.ro sau la sediul din Municipiul Bucuresti, Romania, Str. Cuza Voda nr. 143, sector 4, cod postal 040283.

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020”.

Comentarii

Adauga comentariu

:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:

ATENTIE

Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate.

Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii